هتل د لونار پوکت؛ از مراکز اقامتی رده بالای پاتونگ شهر

به گزارش مجله جگوار، هتل د لونار پوکت از مراکز اقامتی رده بالای پاتونگ پوکت است که در فاصله بسیار کمی از ساحل پاتونگ قرار گرفته است.

هتل د لونار پوکت؛ از مراکز اقامتی رده بالای پاتونگ شهر

برای سفر با تور پوکت زمستانی همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

یعنی مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی این هتل را برای اقامت خود انتخاب نموده اند علاوه بر دریافت خدمات و امکاناتی لوکس، تنها با صرف 10 دقیقه پیاده روی به ساحل زیبای پاتونگ که از جمله زیباترین سواحل پوکت است خواهند رسید.

این هتل مدرن علاوه بر دسترسی آسان به ساحل امکان دسترسی راحت به مرکز زندگی شبانه پاتونگ یعنی خیابان واکینگ استریت و مراکز خرید پاتون را به مهمانان خواهد داد.

به جرات می توان گفت اصلی ترین عامل محبوبیت هتل د لونار پوکت موقعیت مکانی فوق العاده اش است. این هتل استخر روباز با چشم اندازی رو به کوه ها دارد که بدون شک تجربه خاصی از شنا کردن در فضایی آزاد را به شما خواهد داد. پارکینگ رایگان خصوصی و رستورانی که غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می نماید از جمله خدمات این هتل هستند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های مدرن و زیبای این هتل 4 ستاره همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند. در همه اتاق های این هتل حمام خصوصی با دوش را خواهید دید. برخی از اتاق های The Lunar Patong دارای فضای مخصوص نشیمن با مبلمان هستند که بهترین جا برای ریلکس کردن بعد از یک روز گشت و گذار و تفریح است.

سرویس های بهداشتی اتاق خواب مجهز به لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و حوله تن پوش ها هستند. مهمانان امکان دسترسی به اینترنت رایگان هتل را علاوه بر لابی در داخل اتاق ها نیز خواهند داشت.

مهمان چای خوری که چای و قهوه اصلی ترین و مورد نیازترین نوشیدنی شان است، حتماً به دنبال چای و قهوه ساز داخل اتاق خواهند بود. البته خیلی نیازی به جستجو نخواهید داشت چون همه اتاق های هتل دارای چای و قهوه ساز هستند. هتل د لونار پاتونگ پوکت اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار و سوئیت عروس هم دارد.

امکانات و خدمات هتل

یکی از امکانات و خدمات جالب این hotel فعالیت های مختلفی است که برای سرگرمی مهمانانش در نظر گرفته است. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی را در هتل د لونار رزرو نمایند می توانند در کلاس های آشپزی و ساعات خوش این هتل شرکت نمایند. که قطعا تجربه متفاوتی از سفرشان بوده و به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد.

علاوه بر بزرگسالان بچه ها نیز در The Lunar Patong Hotel اوقات خوبی را در زمین بازی مخصوص خودشان سپری خواهند کرد. امکانات بازی و شبکه پخش تلویزیونی کودک از دیگر خدماتی است که این هتل برای بچه ها در نظر گرفته تا بچه ها نیز در کنار بزرگسالان از اقامت خود در این هتل لوکس لذت ببرند و خاطره خوشی برایشان از سفر به یادگار بماند.

مهمانان دارای نوزاد می توانند در صورت تمایل از خدمات پرستاری و بچه داری هتل استفاده نموده و نوزادان خود را با خیال راحت به پرستاران حرفه ای هتل سپرده و دقایقی را برای آرامش ذهنی خود وقت بگذارند.

مهمانانی که دارای معلولیت های جسمی هستند برای این هتل اهمیت خاصی دارد و به همین دلیل برای راحتی این دسته از مهمانان سرویس بهداشتی در سطحی بالاتر از حد معمولی ساخته و امکان دسترسی ویلچر به بخش های مختلف هتل ایجاد شده است.

دیگر خدمات و امکانات این هتل عبارتند از خدمات کانسیرج، دستگاه خودپرداز بانکی، خدمات تور، فضای سبز، فضای مخصوص سیگار، خدمات شاتل فرودگاهی و غیره.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

فاصله تا ساحل پاتونگ: 0.4 کیلومتر

فاصله تا خیابان پارادایس کمپلکس: 0.8 کیلومتر

فاصله تا ساحل کالیم: 0.9 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: 1.3 کیلومتر

فاصله تا پارک فانتاسی پوکت: 6.2 کیلومتر

فاصله تا معبد چالونگ: 7.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1546

به "هتل د لونار پوکت؛ از مراکز اقامتی رده بالای پاتونگ شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل د لونار پوکت؛ از مراکز اقامتی رده بالای پاتونگ شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید