هواپیمایی کانادا مسیرهای داخلی جدید راه اندازی می نماید

به گزارش مجله جگوار، شرکت هواپیمایی Air Canada اظهار داشت که مسیرهای بدون توقف جدید خود را از ماه ژوئن راه اندازی خواهد نمود.

هواپیمایی کانادا مسیرهای داخلی جدید راه اندازی می نماید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

شرکت هواپیمایی Air Canada گفت که راستاهای بدون توقف جدید خود را از ماه ژوئن راه اندازی خواهد نمود. مبدا یکی از این راستاها تورونتو خواهد بود و به شهرهای نانایمو و کملوپس خواهد رفت. راستا دیگر از مونترآل به ویکتوریا و بریتیش کلمبیا است. بلیط این پروازها از هم اکنون در سایت این شرکت هواپیمایی و عوامل فروش قابل خریداری است.

بنجامین اسمیت، رییس بخش سفرهای هوایی ایر کانادا گفت:

ما به صورت راهبردی در حال گسترش خطوط پرواز داخلی خود هستیم. در این راستا ناوگان، محصولات و خدمات متنوع و منعطفی ارائه خواهیم داد تا جوابگوی احتیاج روز افزون فصلی باشیم. احتیاج به خطوط هوایی داخلی در این فصل بیشتر معطوف به ونکوور و مناطق تامپسون اوکاناگان است. باعث افتخار ما است که به صورت بدون توقف پروازهایی از و به ویکتوریا، نانایمو و کملوپس داشته باشیم.

لیزا بیر، وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ نیز در این باره اضافه کرد:

پروازهای جدید ایر کانادا به ویکتوریا، نانایمو و کمپلوس نمایانگر افزایش تمایل برای سفر از ونکوور به مقاصد گردشگری تامپسون اوکاناگان است. من از این امر بسیار مسرورم، زیرا باعث می گردد که سایر شهروندان کانادا بتوانند از ایالت های مختلف کشور دیدن نمایند و ارتباط میان بریتیش کلمبیا و بخش مرکزی کانادا آسان تر می گردد.

راستاهای جدید هواپیمایی کانادا یاری می نماید که شهروندان کانادایی دسترسی بهتری به نقاط مختلف کانادا داشته باشند. همچنین چندی پیش این شرکت شش راستا جدید را در سطح بین المللی معرفی کرد که از شروع سال 2018 شروع خواهند شد. این راستاها عبارتند از: ونکوور- پاریس، ونکوور- زوریخ و ونکوور- ملبورن. بعضی از راستاها نیز در ابتدا تنها در فصل زمستان دایر بودند، اما حالا در تمام طول سال در دسترس هستند. این راستاها عبارتند از: تورونتو- شانون، تورونتو- زاگرب، تورونتو- پورتو، تورونتو- بخارست، تورونتو- بوئنوس آیرس، مونترآل- توکیو- ناریتا، مونترآل- دوبلین، مونترآل- بخارست و مونترآل- لیسبون.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 350

به "هواپیمایی کانادا مسیرهای داخلی جدید راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی کانادا مسیرهای داخلی جدید راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید