هیجان و تفریح در پارک های آبی هند

به گزارش مجله جگوار، بهترین پارک های آبی در هند

هند طبیعت بکر و زیبایی دارد. خیلی از گردشگرانی به این کشور می روند مناطقی ساحلی آن را برای سفر انتخاب می نمایند چون معمولا سواحل و تفریحات آبی هواداران زیادی دارید. به غیر از آب تنی و شنا در دریاها و دریاچه های طبیعی، تعدادی پارک آبی با امکانات مناسب هم در هند وجود دارد که امروز می خواهیم به سراغ معرفی آن ها برویم. خبرنگاران را همراهی کنید تا با بهترین پارک های آبی هند آشنا شوید.

هیجان و تفریح در پارک های آبی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

پارک آبی water Kingdom، بمبئی

اگر در تابستان، گرمای سوزان بمبئی شما را کلافه نموده، پارک آبی کینگدوم راه حلی مناسب را پیش روی شما قرار می دهد. این پارک، بزرگ ترین پارک آبی موضوعی در آسیاست پس خودتان را آماده کنید تا در پارکی به این بزرگی غرق در شادی، هیجان و خنکی شوید. اگر به بالای سرسره آبی 7 طبقه آن که مخصوص بزرگسالان است بروید در آنجا با سرعت 40 مایل در ساعت به پایین می آیید. اما اگر در این حد ماجراجو نیستید که از سرسره ای به این بزرگی بهره ببرید می توانید در بین فواره های مختلف راه بروید و در ساحل خنک آن در گوشه ای لم دهید. در سمت دیگر پارک می توانید در زیر باران آبپاش ها همراه با آهنگ های شاد تفریح کنید و لذت ببرید. برای بازی بچه ها، مکان مخصوص جداگانه ای وجود دارد که در همانجا می توانند از چندین تفریح مختلف لذت ببرند. می توانید به استخر مواج پارک هم بروید، گفته می گردد که این استخر با طول 100 متر بزرگ ترین استخر مواج دنیا است.

پارک آبی wonder la، بنگلور

سخت است که به شهر بنگلور در هند بروید و پارک آبی آن را امتحان نکنید. وقتی خورشید گرم تابستان به شدت می تابد راه حل، آمدن به این پارک تفریحی زیبا است. اگر به دنبال این هستید که لحظات تابستانی شادی را بگذرانید در این پارک برای شما بازی های زمینی و آبی زیادی وجود دارد. به غیر از تفریحات آبی، برنامه های شاد و مفرح دیگری هم برگزار می گردد. حتی اگر بعد از ساعت 5 بعدازظهر هم به این پارک بروید باز هم با تفریحات زیادی روبرو می شوید!

پارک آبی World of Wonder ،دهلی

همه می دانیم که چقدر تابستان های دهلی گرم و سوزان است، این گرما آدم را وادار می نماید تا برای آبتنی و شنا درون آب های خنک بپرد! و در دهلی چه جایی بهتر از پارک آبی World of wonder ؟ پس برنامه بریزید و حتما خودتان را به این پارک آبی برسانید. این پارک با بازی های آبی متنوع و استخرهای بزرگ خود روزی لذتبخش را به شما هدیه می دهد. اینجا محلی عالی برای خانواده هایی با بچه های کوچک هم هست چون در آن بچه هایی که قدشان کمتر از 90 سانتی متر است می توانند به راحتی در 13 بازی مختلفی که فقط مخصوص آن هاست شرکت نمایند. در فضای خنک و شاد این پارک به هر طرف که نگاه می کنید استخرهای مواج، سرسره های آبی و فواره های مختلف می بینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 502

به "هیجان و تفریح در پارک های آبی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان و تفریح در پارک های آبی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید