ویدئو ، لحظه وحشتناک حمله شیر کوهی به دختر جوان

به گزارش مجله جگوار، دختر نوجوان که وارد قفس شیرکوهی شده بود با حمله ناگهانی این حیوان در وضعیتی خطرناک قرار گرفت.

ویدئو ، لحظه وحشتناک حمله شیر کوهی به دختر جوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، یک دختر نوجوان اهل ناتینگهام انگلیس که قصد ورود به قفس شیرکوهی را داشت، هرگز تصور نمی کرد با حمله این حیوان روبرو شود. این دختر 16 ساله پس از وارد شدن به محل نگهداری این شیر با حمله این حیوان 5 فوتی (1.5 متری) غافلگیر شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است کشمکش این دختر با شیر کوهی را که به مدت بیش از 1 دقیقه ادامه داشت نشان می دهد. در این ویدئو این دختر در حالی که که هیچ آموزشی در روبروه با حمله احتمالی این حیوان ندیده بود در تلاش برای فرار از دست آن دیده می شود. در ابتدای ویدئو او پس از بازکردن درب قفس و ورود به داخل آن با حمله شیر کوهی روبرو می شود. در حالی که دختر نوجوان تلاش می کند از دست چنگال ها و همچنین گازگرفتن این شیرکوهی جان سالم بدر ببرد، اما این حیوان اجازه فرار به او نمی دهد.

لحظاتی بعد در حالی که این دختر پیروز به خروج از قفس شده، اما درست در لحظه ای که قصد بستن درب آن را دارد شیرکوهی نیز با قلدری از قفس خارج می شود. کشمکش دختر جوان با این حیوان در بیرون از قفس نیز ادامه پیدا می کند تا سرانجام این دختر خود وارد قفس مجاور شده و از دست شیرکوهی فرار می کند.

بنا به گزارش رسانه های محلی انگلیس این دختر به علت گازگرفتگی این حیوان و همچنین خراشیدگی های ایجادشده روی بدنش به بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش، کارفرمای این دختر، او را برای مراقبت از اسب هایش در مزرعه اش واقع در اِستِرلی در ناتینگهام استخدام کرده بود، اما در ادامه وظیفه نگهداری از این گربه وحشی نیز به وظایفش اضافه شد. در این مزرعه علاوه بر این شیرکوهی و اسب ها حیوانات دیگری مانند میمون، کانگرو، پنگوئن و وامبت نگهداری می شود.

گفتنی است؛ ریس اُلیور، میلیونر محلی اکنون به خاطر این حادثه و جلوگیری از تکرار آن از طرف افراد محلی تحت فشار قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1226

به "ویدئو ، لحظه وحشتناک حمله شیر کوهی به دختر جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو ، لحظه وحشتناک حمله شیر کوهی به دختر جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید