ویژگی های 5 محصول برتر فلورمار که نمی دانید!

به گزارش مجله جگوار، محصولات فلومار با برترین کیفیت در بازار هستند که مهم ترین ویژگی های آن ها استفاده از مواد شیمیایی غیر سمی است.

ویژگی های 5 محصول برتر فلورمار که نمی دانید!

به هنگام خرید لوازم آرایشی، همواره در پی برترین محصول هر برند هستیم. آیا شما هم جزو هواداران برند فلورمار هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، پس دو دقیقه از وقت تان را به ما بدهید تا ویژگی های مهم چهار محصول برتر فلورمار را برای تان توضیح دهیم.

محصولات فلومار با برترین کیفیت در بازار

از نظر ما رژ لب و ریمل دو تا از مهم ترین لوازم آرایشی است که با آن می توانید به چهره تان شادابی ببخشید. رژ لب فلورمار و ریمل فلورمار اصل از با کیفیت ترین محصولات آرایشی در بازار هستند. در کنار این دو محصول، می توان به پرایمر فلورمار و پودر فیکس فلورمار و حتی کرم پودر فلورمار اشاره نمود.

از مهم ترین ویژگی های این پنج محصول، استفاده از مواد شیمیایی غیر سمی است که خطری برای مصرف کننده ندارد. تمامی این محصولات را می توانید یک جا از پرنس بخرید.

انواع رژ لب فلورمار

از قلم نیاندازید که قبل از خرید، حتما کاتالوگ رژ لب فلورمار را با دقت مطالعه کنید؛ چراکه به صورت دقیق قیمت، مواد تشکیل دهنده و تنوع رنگی را می توانید به وضوح مشاهده کنید.

به صورت کلی، رژ لب فلورمار مایع و رژ لب مدادی فلورمار دو مورد از محصولاتی هستند که نه تنها تنوع رنگی بالایی دارند، بلکه از اندازه سرب کمتری هم بهره مند هستند. برای مثال، رژ لب silk matte دوام بالایی روی لب های شما دارد. اگر کارمند هستید، پیشنهاد می کنیم به جای رژ لب فلورمار مات از این مدل بهره ببرید؛ چراکه رژ لب مایع پرتی فلورمار قابلیت ماندگاری 24 ساعته روی لب های تان دارد، بدون آنکه باعث خشکی پوست لب تان گردد.

نگران قیمت هم نباشید! پرنس قیمت رژ لب مایع فلورمار را با توجه به نرخ بازار و با برترین کیفیت عرضه می نماید.

ماندگارترین خط چشم کدام است؟

همه خانم ها می دانند که برترین خط چشم دقیقا همانی است که ماندگاری بالایی داشته باشد. بله درست است! خط چشم فلورمار هم به صورت قلم مویی دارد و هم به صورت ماژیکی. رنگ مشکی و ذغالی این محصول به چشمان شما روح می بخشد. روان بودن و پخش نشدن این محصول از بارزترین ویژگی هایی است که باعث منحصربه فرد شدن آن در بازار لوازم آرایشی شده است.

برای استعلام از قیمت خط چشم ماژیکی فلورمار و مشاهده تنوع محصولات می توانید به پرنس مراجعه کنید.

با پرایمر پوست خود را زیباتر کنید.

چطور می توانید قبل از آرایش از پرایمر استفاده نکنید!؟ همه ما روی صورت مان لکه ها و عارضه های ناخوشایندی داریم که باعث می شوند آرایش مان خراب نگردد. برای پوشاندن آن ها و زیرسازی پوست، پیشنهاد می کنیم حتما از پرایمر مات کننده فلورمار بهره ببرید چراکه برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون ساخته شدند که اثرات نرم کنندگی فوق العاده ای برای پوست دارند.

علاوه بر این پرایمر جمع کننده منافذ فلورمار سبب پوشاندن منافذ شده و از جذب شدن آلودگی روی پوست جلوگیری می نماید.

با فیکساتور، آرایش خود را تازه نگهدارید!

فیکساتور فلورمار و کانسیلر فلورمار نیز دو نمونه از محصولات آرایشی هستند که باعث افزایش و ماندگاری بالای آرایش روی صورت تان می گردد. اگر جزو افرادی هستید که ساعت های زیادی را خارج از منزل سپری می کنید و فرصت تمدید آرایش خود را ندارید. استفاده از فیکساتور و کانسیلر سبب راهکار شما است.

البته از قلم نیاندازید که قیمت کانسیلر با توجه به ارزش و کارایی که دارد، به صرفه است. پرنس سعی نموده تا برترین نمونه کانسیلر و فیکساتور فلورمار را برای شما فراهم کند.

کرم پودر یار همیشگی آرایش شما!

به غیر از مواردی که در بالا ذکر کردیم، همه ما از کرم پودر استفاده می کنیم. در واقع می توان گفت به عنوان یار همیشگی آرایش خانم ها استفاده می گردد. برای تهیه برترین و با کیفیت ترین محصولات فلورمار ما به شما پرنس را پیشنهاد می کنیم. چراکه توانسته با پایین ترین قیمت ممکن در بازار برترین و با کیفیت ترین محصولات پر کاربرد آرایشی را برای شما فرآهم کند.

منبع: کجارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2074

به "ویژگی های 5 محصول برتر فلورمار که نمی دانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های 5 محصول برتر فلورمار که نمی دانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید