چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟

به گزارش مجله جگوار، علیرضا جهانبخش با تصمیم آرن اسلات در ملاقات برابر آیندهوون کار را از روی نیمکت شروع کرد اما در نیمه دوم وارد زمین شد و در نقش ناجی تیمش عمل کرد. جایی که او دو گل به ثمر رساند تا فاینورد در کورس قهرمانی متحمل یک شکست تلخ نشود.

چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟

جهانبخش بعد از بازی دیروز گفت: شنیدم طرفداران بعد از 2-2 شدن بازی نام من را صدا می زدند. خیلی خوب بود. از زمانی که در فاینورد بازی می کنم، کار من با فراز و نشیب همراه بوده است، اما این احساس را دارم که دی کویپ(استادیوم فاینورد) همواره پشت من است.

نکته جالب توجه درباره جهانبخش 29 ساله این بود که پدر و مادر و سایر خانواده اش در استادیوم حضور داشتند. او در این باره گفت:من همواره به آن ها می گویم که دی کویپ زیباترین استادیوم هلند است. حالا آنها می توانند آن را تجربه نمایند. این باعث افتخار من است.

خانواده او در دقیقه 62 جهانبخش را دیدند که وارد زمین شد. شش دقیقه بعد، PSV به وسیله تورگان هازارد به گل دوم رسید و بازی تمام شده به نظر می رسید. اما از آن جایی که تیم مهمان به علت کارت قرمز با یک بازیکن کمتر به کار ادامه می داد، فاینورد امیدوار بود.

جهانبخش در ادامه گفت: در واقع بعد از 2-2 می خواستم جشن بگیرم، اما بقیه بازیکنان به خاطر اینکه آنها هم می خواستند بازی را ببریم و نتیجه به 3-2 تغییر کند، دویدند و به وسط زمین رفتند. در واقع، این کار بهتری بود. ذهنیت در تیم فوق العاده قوی است.

جهانبخش درباره عدم حضور در ترکیب اصلی فاینورد مقابل آیندهوون نیز گفت:البته برایم سخت بود، من همواره می خواهم کار را از ابتدا آغاز کنم. اما همه این را می خواهند. ما در هر پست چندین بازیکن خوب داریم. و برای دو پست بال کناری ما در مجموع پنج گزینه داریم.

جهانبخش در خاتمه گفت: همه آن ها وینگرهای در سطح بالایی هستند. ما همدیگر را قوی تر می کنیم. به همین علت در اوج هستیم. علاوه بر این، در فصلی طولانی که در آن هنوز در سه جبهه رقابت می کنیم، به یکدیگر احتیاج داریم. ترجیح می دهم در همه مسابقات بازی کنم و اگر بازی نکنم، آماده هستم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بروم تا تفاوت ایجاد کنم.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2246

به "چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید