کتاب آقای رئیس جمهور رونمایی شد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ حمیدرضا جهانیان نویسنده کتاب آقای رئیس جمهور با تشریح ایده و اهداف خود از نشر این کتاب گفت: این اثر شامل 6 فصل است که با عناوین صنعت، تجارت، کشاورزی، اقتصاد و فرهنگ و ... با پرداختن به مسائل و مسائل این بخش ها و ارائه پیشنهاد راهکارهای برطرف آن ها و راه های برون رفت از این شرایط به رشته تحریر درآمده است.

کتاب آقای رئیس جمهور رونمایی شد

به گفته وی تمامی مطالب و سلسه مطالب موجود در آن همراه با بیانات تفسیری و تحلیلی بر اساس گزارشات دریافتی از منابع معتبر و آمارهای رسمی کشور استخراج و با نظرات کارشناسان مربوطه در هر بخش و بعلاوه تبادل نظر و استفاده از نظر متخصصان کوشش شده تا راهکارهای مناسب برون رفت از این مسائل و برطرف آن ها گام های موثری برداشته و به رئیس جمهور آینده کشور پیشنهاد و اهدا شود.

نویسنده کتاب آقای رئیس جمهور در عین حال توضیح داد: در این کتاب بعلاوه کوشش شده تا با جمع بندی کلیه مسائل به وجود آمده در دولت های قبل با ارائه راهکارهای مناسب و کارشناسی شده با هدف یاری و همیاری به دولت به رئیس جمهور منتخب کشور ارائه شود.

به گفته وی، این کتاب در مرحله چاپ اول و حدود 5 هزار نسخه برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

جهانیان ابراز امیدواری کرد: با عنایت به محتویات و عناوین جمع آوری شده در این اثر که به طور یقین می توانند چراغ راه ادامه جهت باشند، گوشه ای از مسائل مالی کشور و حوزه فرهنگ مرتفع شود.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک با توجه به استقبال مخاطبان، علاوه بر تجدید چاپ این کتاب نسخه صوتی و الکترونیکی آن هم به مخاطبان ارائه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

در این مراسم، شهره ماهی صفت، استاد علوم ارتباطات و جمعی از اصحاب رسانه و نشر حضور داشتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1755

به "کتاب آقای رئیس جمهور رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب آقای رئیس جمهور رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید