کمالوند: ما را خلع سلاح نموده اند، نمی دانیم فریاد خود را کجا ببریم

به گزارش مجله جگوار، سرمربی نفت مسجدسلیمان به شدت از اشتباهات داوری علیه تیمش انتقاد کرد و گفت که این اشتباهات، نفتی ها را خلع سلاح نموده است.

کمالوند: ما را خلع سلاح نموده اند، نمی دانیم فریاد خود را کجا ببریم

به گزارش تسنیم، فراز کمالوند درباره اتفاقات ملاقات روز چهارشنبه نفت مسجد سلیمان - مس رفسنجان گفت: هر کس مظلوم تر است، بدبختی بیشتری دارد و نمی دانیم فریاد خود را به کجا ببریم. بودجه تیم های صنعتی هفت برابر ماست و آن ها از داوری لطمه نمی خورند. ما از لحاظ بودجه ای، آخرین تیم لیگ برتر هستیم و میانگین قرارداد اعضای تیم ما 650 میلیون تومان است. با این همه ظلمی که در بازی ها به ما شده است، نمی دانیم چه کنیم.

داوری در هفته ها اخیر، ما را خلع سلاح نموده است

وی با انتقاد شدید از قضاوت داوران توضیح داد: کارشناسان داوری می گویند حق نفت مسجدسلیمان خورده شد. این حق را کجا به ما می دهند؟ ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که 10 ملی پوش داشته باشیم. نفت تیمی مقرون به صرفه و کم نام و رسم است و اگر کوشش کنیم، یک گل به حریف می زنیم. اگر آن گل هم جابه جا گردد، کاری از دست مان بر نمی آید و داوری در هفته های اخیر ما را خلع سلاح نموده است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اشتباه داوری در ملاقات تیمش مقابل شاگردان رسول خطیبی اعلام کرد: از آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر پیش بودیم، اما خطای بیرون از محوطه جریمه را پنالتی گرفتند و نتیجه را تغییر دادند. می خواهند بگویند داور چهار جلسه قضاوت نکند، اما این موضوع دردی از ما دوا نمی نماید. اگر داور محروم گردد، چه کسی حق ما را می دهد؟ فوتبال ما سلیقه ای شده است. در یک مسابقه، بازی را قطع می نمایند و صحنه را به داور نشان می دهند. داور هم نظر خود را عوض می نماید.

داور گفت شما مسئول نیمکت هستی و مرا اخراج کرد

کمالوند راجع به دلایل اخراج خود مقابل مس رفسنجان به تسنیم گفت: در این مسابقه روی بازیکن ما پنالتی شد. من به داور گفتم یاری تو ویبره زده؛ ببین می خواهد چه بگوید، اما اخراج شدم! داور گفت یک نفر به من توهین کرد و شما مسئول نیمکت هستی! به داور گفتم از من می پرسیدی تا بگویم چه کسی توهین کرد. آقای افشاریان! جوابگوی ما باش و حق ما را در این دو مسابقه بده. اگر اشتباهات داوری به نفع و ضرر ما باشد، این اشتباهات را می پذیریم،، اما این اشتباهات همواره به ضرر ماست.

به ما فحش بدهند، می توانیم بازی را تعطیل کنیم؟

وی در خصوص اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به کارت قرمز خود و اینکه گفته شد یاری داور بازی در خلال مسابقه تهدید جانی شده است، یادآور شد: اخراج من ناحق بوده است و به آن اعتراض کردیم. از بیرون به یاری داور فحش دادند و بازی را در اوج حملات ما متوقف کردند. زمانی که در استادیوم به ما فحش می دهند، می توانیم بازی را تعطیل کنیم؟ شاید یک نفر از بیرون به داور بگوید وای به حالت اگر نفت ببازد، این می گردد توهین؟ می خواهند عملکرد ضعیف خود را توجیه نمایند.

رؤسای کمیته های داوران و انضباطی بگویند چه کسی حق ما را می دهد

سرمربی نفت مسجدسلیمان بعلاوه خداداد افشاریان و ابوالفضل حسن زاده را مورد خطاب قرار داد و گفت: از رؤسای کمیته های داوران و انضباطی درخواست دارم به این موضوع ورود نمایند و بگویند چه کسی حق ما را می دهد. یک تیم باید پیروز می شد، اما یک تیم دیگر برد. چه کسی باید پاسخ مرا بدهد؟ من به کسی توهین نکردم و فرد دیگری یک حرف زده است. این به من چه ارتباطی دارد؟

نفت به میزان بضاعت خود نتیجه می گیرد؛ خاطرم جمع است

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد فنی شاگردانش رضایت دارد یا خیر، گفت: نفت به عنوان آخرین تیم لیگ فزونی تشکیل شد و کارمان را 15 روز قبل از مسابقات شروع کردیم. تنها دو بازیکن از فصل گذشته در نفت مانده بود و تیم را از نو ساختیم. اتفاقاتی که در پیش فصل باید رخ می داد، الان انجام می گردد و اشکالات خود را رفع می کنیم. حتماً تیم به میزان بضاعت خود نتیجه می گیرد و خاطرم جمع است. جای نگرانی نیست و تنها امیدوارم اشتباهات داوری علیه ما تکرار نگردد. خودمان هزار مشکل داریم و توان مسائل بیرونی را نداریم.

30 درصد قرارداد ما کمتر از 5 درصد سایر تیم ها می گردد

وی درباره پرداخت 30 درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان نفت مسجدسلیمان به تسنیم گفت: از افشین حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان) تشکر می کنم که بخشی از مسائل اقتصادی را حل کردند و فکر بازیکنان آسوده تر شد. وقتی حدود شش میلیارد تومان می گردد 30 درصد تیم، خودتان قرارداد بازیکنان را محاسبه کنید. این مبلغ زیر پنج درصد تیم های دیگر می گردد و ما مسئله ای نداریم. نوش جان این تیم ها، اما لطمه غیرفنی نزنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص ملاقات روز دوشنبه مقابل پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس قهرمان پنج دوره لیگ برتر و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیاست. بازی دشواری داریم، اما چیزی برای از دست دادن نداریم و بازیکنان نفت می خواهند توانایی های خودشان را نشان دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2128

به "کمالوند: ما را خلع سلاح نموده اند، نمی دانیم فریاد خود را کجا ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: ما را خلع سلاح نموده اند، نمی دانیم فریاد خود را کجا ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید