گاراژ خورشیدی مخصوص سایبرتراک طراحی شد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یک شرکت طراحی در نیویورک گاراژی مخصوص وانت برقی تسلا طراحی نموده است.

گاراژ خورشیدی مخصوص سایبرتراک طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

این شرکت با الهام از خودروی سایبرتراک گاراژی برای این خودروی 19.3 فوتی طراحی نموده که شبیه یک غار مخفی است.

طرح شرکت لارس بورو در نیویورک شکلی گوشه دار و نامتوازن دارد. بخش بیرونی آن از جنس سخت ساخته می گردد که یادآور خود وانت است.

این گاراژ فولادین طوری طراحی شده تا در شرایط آب و هوایی نامساعد پابرجا بماند اما می توان آن را در حومه شهر و نزدیک خانه صاحب خودرو نیز استفاده کرد.

شرکت مذکور میخواهد سال آینده و پیش از ساخت سایبرتراک این گاراژ را فراوری کند اما قیمت آن تعیین نشده است.

گاراژ مذکور سایبانکر(Cybuncer) نام گرفته و شامل درهایی در 2 طرف خود است. طراحان وقتی متوجه شدند وانت برقی سایبرتراک در گاراژهای استاندارد خانگی 20 در 20 فوت جای نمی گیرد، ایده ساخت این گاراژ را ارائه کردند.

جالب آنکه پشت گاراژ یک فضای 1800 فوت مکعبی در نظر گرفته شده که دارای تختخواب و مبلمان است.به این ترتیب گاراژ را می توان به مکانی برای زندگی یا برگزاری رویدادهای تجاری تبدیل کرد.

پنجره ها و سقف این سازه از شیشه ضدگلوله ساخته شده که سبب می گردد نور طبیعی وارد آن گردد. کف گاراژ نیز یک مادربورد قرار گرفته است که سیستم های رایانشی، پمپ ها و باتری در آنجا تعبیه شده اند. روی سقف گاراژ نیز پنل های خورشیدی نصب شده که انرژی خورشیدی را جمع آوری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 660

به "گاراژ خورشیدی مخصوص سایبرتراک طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاراژ خورشیدی مخصوص سایبرتراک طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید