10 شهر زیبا

به گزارش مجله جگوار، زمانی که شما به یک مقصد تعطیلات آفتابی مانند Mykonos در یونان یا سان خوان در پورتوریکو سفر می‌کنید ، آماده شوید که نه تنها سواحل شنی بلکه میراث فرهنگی غنی را نیز مورد بررسی قرار دهید . ده شهر کوچک ولی بسیار زیبا را انتخاب کردیم که توجه ما را جلب کرد .

10 شهر زیبا

10. چوره ، Mykonos ، یونان
یکی از محبوب‌ترین جزایر گروه Cyclades ، یک مقصد تعطیلات مطلوب بعد از Santorini ، Mykonos به آب بکر خود ، خانه‌های سفید و آسیاب‌های بادی افتخار می‌کند . با وجود معماری و سواحل شگفت‌انگیز ، وب سایت‌ها و خیابان‌های زیبا باید توجه بیشتری را به خود جلب کنند.
چرا به آنجا بروی ؟
بسیاری از این خیابان‌های زیبا در شهر چوره در شهر چوره با ترافیک بسته شده‌اند ، بنابراین چیزی وجود ندارد که یک قدم زدن خوب را قطع کند . بسیاری از مغازه‌ها ، بارها ، کافه‌ها ، رستوران‌ها و بوتیک‌های دیگر وجود دارند ، اما معماری سنتی Cycladic به خوبی حفظ شده‌است و اصالت در دیوارها و خیابان‌های مشهود است .
9. هایدلبرگ ، آلمان
یک مقصد گردشگری بسیار محبوب ، شهر کارت پستالی است . جاذبه‌های اصلی آن ، ساختمان‌های تاریخی قرون‌وسطی و باروک ، از جمله خرابه‌های قلعه رنسانس معروف هستند . قدیمی‌ترین دانشگاه در آلمان ، دانشجویان و دانشمندان را به سوی خود جذب می‌کند . بنابراین شهر پر از رویداده‌ای زنده است و سرعت آن برخلاف شهرهای کوچک دیگر است .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر برای سفر آخر هفته یک سفر عالی است . مسیرهای پیاده‌روی رمانتیک مختلف ، مکان‌های متعدد و رستوران‌های دنج یک سفر مهیج را فراهم می‌کنند .
8. Ronda ، اسپانیا
این شهر تاریخی در کوه‌های مرتفع 750 متر بالاتر از سطح دریا بنا شده‌است . این پرنده بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب و جذب می‌کند . رودخانه of از میان شهر می‌گذرد و آن را به دو بخش تقسیم می‌کند . در طول قرن‌ها ، آب یک دره عمیق 100 متر را حفر کرده‌است . بسیاری از معماری از سبک نئو کلاسیک در Ronda حفظ شده‌است . ارنست همینگوی و اورسون ولس تابستان را اینجا گذرانده بودند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر علاوه بر این که یکی از زیباترین و زیباترین شهرهای اسپانیا محسوب می‌شود ، نقاشی‌های سنگی د لا Pileta را نیز در خود جای داده‌است .
7. شهر قدیمی شانگهای ، چین
شهر سابق چین توسط یک دیوار احاطه شده بود که تنها در سال 1912 از بین رفت . این منطقه از معماری فوق‌العاده سنتی ، معابد ، باغ‌ها و مواد غذایی لذت می‌برد . شب ، به خصوص وقتی با چراغ‌های رنگارنگ روشن می‌شود ، زیبا می‌شود و جمعیتی از مردم به اینجا می‌آیند تا خوش بگذرانند . اگرچه بسیاری از ساختمان‌ها نوسازی شده‌اند ، با این حال آن‌ها کم‌تر جالب به نظر می‌رسند .
چرا به آنجا بروی ؟
در بهار و پاییز یک نمایشگاه در پرستشگاه خدا برگزار می‌شود . در طول جشنواره Lentern ، خیابان‌ها پر از فانوس‌های رنگی می‌شوند . به نظر می‌رسد که شهر قدیمی هرگز نمی‌خوابد و همیشه پر از محلی‌ها و همچنین گردشگران است که فرصتی برای تحسین این مکان دیدنی را از دست نمی‌دهند .
6. Spello ، اومبریا ، ایتالیا
یک شهر باستانی در استان پروجا با معماری شگفت‌انگیز خود را جذب می‌کند و در یک منطقه نسبتا ً کوچک فشرده می‌شود . ساختمان‌های قرون‌وسطایی Spellos ، که بر پایه اساس رومی ساخته شده‌اند ، وب متراکم خیابان‌های باریک و باریک را مشخص می‌کنند . هر جا که بروید ، شما را به یک جای خوب هدایت می‌کند . در واقع توصیه می‌شود که در خیابان‌های گم شوید - به شما این امکان را می‌دهد که روح روستا را احساس کنید .
چرا به آنجا بروی ؟
افراد محلی دوستانه و مهمان‌نواز همیشه آماده صحبت کردن و هدایت شما هستند . به نظر می‌رسد که کاوش در خیابان‌های یک ماجرای بی‌پایان است !
5. آوینیون ، فرانسه
یکی از شناخته‌شده‌ترین شهره‌ای تاریخی در بخش جنوب شرقی فرانسه یافت می‌شود . این شهر در قرن ششم پیش از میلاد مشهور بود ! امروزه یونسکو از سوی یونسکو به عنوان میراث جهانی محافظت می‌شود . کاخ پاپ‌های شهر را تعریف می‌کند و از دور قابل‌رویت است .
چرا به آنجا بروی ؟
سالانه چهار میلیون توریست از آوینیون بازدید می‌کنند . آن‌ها معماری باستانی را مورد بررسی قرار می‌دهند و همچنین از تورهای قایق‌سواری در یک رودخانه لذت می‌برند .
4. بروژ ، بلژیک
بخش قرون‌وسطی دارای آثار تاریخی قابل‌توجهی است : برای نمونه ، کلیسای بانوی ما ،
یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های آجری در جهان است . توریست‌ها عاشق این هستند که یک سفر دریایی رمانتیک را در کانال بروژ بگذرانند . احتمالا ً بهترین راه برای دیدن شهر است .
چرا به آنجا بروی ؟
مسلما ً شهری پر زرق و برق ، که اغلب به ونیز شمالی نیز گفته می‌شود .
3. سان خوان پیر ، پورتوریکو
قدیمی‌ترین اسکان در این کشور در اوایل قرن 16 میلادی تاسیس شد . امروزه به دلیل میراث تاریخی غنی ، که شامل fortifications ، کلیساها و خانه‌ها از دوران استعمار است ، سن خوان پیر به عنوان میراث ملی در نظر گرفته می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
ترکیبی از taino نفر - مردم محلی - و نوادگان اروپایی به میراث غنی شهر رسیدند . همه چیز در سن خوان پیر رنگارنگ و گلچین است : خانه‌ها در رنگ و سبک تفاوت دارند و حتی پیاده‌روها از آجرهای آبی ساخته شده‌اند ، و این مکان را بسیار جذاب و سرگرم‌کننده می‌سازند

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 11

به "10 شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید