پرسپولیس نباید آسیب ببیند، از فرصت های گلزنی استفاده نکردیم

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی برابر سپاهان، در جمع اصحاب رسانه در مورد اینکه وضعیت رفتن شما قطعی شده یا نه، گفت: بهتر است از وزارت ورزش و جوانان سؤال کنید. من نمی دانم چه بگویم اما هنوز قطعی قطعی نیست. گرشاسبی در خصوص شایعه تعلیق باشگاه پرسپولیس به خاطر شرایط مدیریتی که برای وی ایجاد شده است، اضافه نمود: پرسپولیس باشگاه بزرگی است، گرشاسبی خودش را آتش بزند بهتر از این است که این باشگاه تعلیق گردد. پرسپولیس 40 میلیون طرفدار دارد و نباید این باشگاه آسیب ببیند. البته این مساله شایعه است که این شایعات جدی نیست.

پرسپولیس نباید آسیب ببیند، از فرصت های گلزنی استفاده نکردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: همه نفرات باید خود را فدای باشگاه نمایند. کسی نباید برای ماندن به باشگاه آسیب و خدشه ای وارد کند. همه باید حوصله کنید تا وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی را بگیرد.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس در اصفهان هم بازنده نشد و همچنان بدون باخت است، مطرح نمود: خوشحالم که این طور شد. بازیکنان ما خوب بازی کردند اما متأسفانه فرصت های گلزنی خود را استفاده نکردند. به هر حال یک بازی دیگر مانده تا نیم فصل تمام گردد و این چتر سنگین محرومیت جذب بازیکن برداشته گردد و پرسپولیس نفس تازه می کشد و نیم فصل را با شرایط جدیدی آغاز می نماید.

گرشاسبی در مورد اینکه او گفته نباید بازیکنانی که پرسپولیس را در شرایط سخت کنار گذاشتند به پرسپولیس برگردند، گفت: من البته به این شدت چنین بحثی را مطرح نکردم. همه آنها بازیکنان کشورمان هستند. پرسپولیس شرایط سختی داشت و لنگ لنگان آمد و برخی از این بازیکنان یاری نکردند اما باید بگویم برای جذب بازیکن در حوزه فنی تصمیمات با برانکو و کادر فنی است و هر تصمیمی که او بگیرد در کمیته فنی آنالیز می گردد و خواسته های کادر فنی را مورد آنالیز قرار می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 108

به "پرسپولیس نباید آسیب ببیند، از فرصت های گلزنی استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نباید آسیب ببیند، از فرصت های گلزنی استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید