شروع به کار سامانه پذیرش دانشجویان بین المللی دانشگاه تبریز

به گزارش مجله جگوار، رئیس اداره دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تبریز گفت: سامانه پذیرش دانشجویان بین المللی دانشگاه تبریز جهت سهولت پذیرش و ثبت نام متقاضیان بین المللی ادامه تحصیل در دانشگاه ایجاد شده است.

شروع به کار سامانه پذیرش دانشجویان بین المللی دانشگاه تبریز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمدی، رئیس اداره دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: سامانه پذیرش دانشجویان بین المللی دانشگاه تبریز به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی راه اندازی شده است.

محمدی عنوان نمود: دانشجویان متقاضی غیر ایرانی با مراجعه به این سامانه به آدرس https://int.tabrizu.ac.ir/register و یا به وسیله وبگاه مدیریت همکاری های علمی و بین المللی (https://int.tabrizu.ac.ir/en/) قسمت دانشجویان بین المللی، پس از ثبت نام و ایجاد نام کاربری در آن و بارگذاری مدارک مورد احتیاج، تقاضای خود را این سامانه ثبت نموده و می توانند بصورت آنلاین شرایط درخواست ادامه تحصیل و نتیجه نهایی را پیگیری نمایند.

رئیس اداره دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تبریز گفت: پس از ثبت درخواست ادامه تحصیل در سامانه پذیرش دانشگاه تبریز توسط متقاضی غیرایرانی، درخواست وی و مدارک بارگذاری شده، توسط کارشناسان اداره دانشجویان غیرایرانی آنالیز شده و در صورت تکمیل بودن، مدارک برای آنالیز به رئیس اداره دانشجویان غیرایرانی ارجاع داده می گردد. مراحل بعدی آنالیز مدارک متقاضیان توسط معاونین آموزشی دانشکده ها و مدیران گروه مربوطه انجام می گیرد که پس از تایید در دانشکده مربوطه و تایید نهایی در شورای پذیرش دانشجویان غیرایرانی منجر به صدور گواهی پذیرش نهایی برای متقاضی می گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سامانه مذکور با حمایت و پیگیری مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز راه اندازی شده است، گفت: این سامانه در طول مدت شش ماه توسط شرکت نارون ایپک مستقر در مرکز رشد دانشگاه طراحی و راه اندازی شده است؛ با وجود سامانه مذکور، فرایند ثبت درخواست و پیگیری های بعدی تسریع و تسهیل می گردد.

محمدی در سرانجام بیان نمود: دانشگاه تبریز هم اکنون دارای بیش از 400 دانشجوی بین المللی از کشور های عراق، سوریه، یمن، آذربایجان، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، بروندی، نیجریه، کنیا و پاکستان و در امسال 500 گواهی پذیرش نهایی برای متقاضیان غیرایرانی صادر نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1178

به "شروع به کار سامانه پذیرش دانشجویان بین المللی دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار سامانه پذیرش دانشجویان بین المللی دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید