اختصاص 400میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی در سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی

به گزارش مجله جگوار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص 400میلیارد ریال اعتبارات به منظور اجرای طرح های حوزه میراث فرهنگی در جریان سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد.

اختصاص 400میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی در سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه گفت: سفر 23 تیرماه رئیس جمهوری و هیئت دولت، تصمیماتی ارزشمندی را برای رونق و توسعه استان در پی داشت که از جمله آن، اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای دو سال به این اداره کل است.

وی همچنین از اختصاص 1296میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به منظور فعالیت در بخش های گردشگری و صنایع دستی خبر داد و اضافه نمود: در مجموع این میزان اعتبارات، 10 برابر اعتبارات ملی اختصاص یافته به طور سالیانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های اجرا شده، در آینده روند اجرای طرح های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، آهنگ سریع تری به خود بگیرد.

یزدان پناه، احداث ساختمان اداری این اداره کل، توسعه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم، ساخت کمپینگ اقامتی ارگ بلقیس، راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری و معرفی استان در قالب برگزاری هفته های فرهنگی و حضور در نمایشگاه های مختلف را از جمله برنامه های پیش رو برشمرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 274

به "اختصاص 400میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی در سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 400میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی در سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید