از سرگیری اجرای پروژه مجتمع عظیم گردشگری سرخه، افتتاح فاز اول تا آخر سال

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/سمنان معاون توسعه و مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به کوشش برای تکمیل پروژه اولویت دار مجتمع عظیم گردشگری سرخه گفت: سیل و جاری شدن سیلاب در اطراف این پروژه وقفه ای در تکمیل پروژه ایجاد نموده بود که مرتفع شده و فرایند تکمیل پروژه از سر گرفته شده است.

از سرگیری اجرای پروژه مجتمع عظیم گردشگری سرخه، افتتاح فاز اول تا آخر سال

خیاطیان معاون توسعه و مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به منظور آنالیز پروژه مجتمع گردشگری سرخه به سمنان سفر نموده اظهار کرد: تخصیص به موقع اعتبار در ساخت و تکمیل طرح مجتمع گردشگری و فرهنگی امید سرخه در حال پیگیری است که پیمانکار از نظر اقتصادی دغدغه نداشته باشد.

وی از کوشش برای تکمیل این پروژه اطلاع داد و اضافه نمود: با کوشش روزافزون مسئولان و برنامه ریزی های پیمانکار پروژه، این طرح در زمان در نظر گرفته شده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون وزیر میراث فرهنگی با اشاره به بارش های اخیر در استان گفت: جاری شدن سیل در اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری در ماه های گذشته در فرایند ساخت این طرح مسائلی ایجاد کرد اما با برطرف این دغدغه اکنون ساخت این طرح در دست اجرا است.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید در بخش های مخلف به طور همزمان انجام گردد تا براساس زمان بندی پیش بینی شده، حداقل فاز اول این طرح تا انتها امسال به بهره برداری برسد.

خیاطیان اضافه نمود: براساس ارزیابی های اجرا شده، این طرح در بهار سال 1401 به بهره برداری کامل خواهد رسید و در کنار اجرای این طرح اجرای طرح های خدماتی و زیرساختی مکمل هم در گام اجرایی قرار می گیرد.

مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز گفت: انتظار می رود تا همراهی دستگاه های اجرایی استان برای ساخت و تکمیل طرح ملی درحال ساخت مجتمع گردشکری و فرهنگی امید سرخه افزایش یابد.

وی اضافه نمود: تکمیل این مجتمع در ابعاد مختلف نیازمند همراهی مدیران دستگاه ها است و با افزایش هماهنگی ها است که می توان در جهت برطرف مسائل اداری و تکمیل این طرح گام برداشت.

جمال با اشاره به برنامه های استان در بخش گردشگری گفت: یکی از رویه های مثبت برای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری، ساخت مجتمع های گردشگری و فرهنگی است و با پیگیری های ملی و استانی، ساخت مجتمع امید سرخه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عزم استانی و ملی برای تکمیل این طرح گردشگری و فرهنگی وجود دارد اضافه نمود: به طور قطع همراهی دستگاه های اجرایی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای تسریع در تکمیل این طرح بسیار تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1474

به "از سرگیری اجرای پروژه مجتمع عظیم گردشگری سرخه، افتتاح فاز اول تا آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری اجرای پروژه مجتمع عظیم گردشگری سرخه، افتتاح فاز اول تا آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید