اعمال محدودیتهای جدید در سفرهای زمینی و هوایی ترکیه

به گزارش مجله جگوار، وزارت کشور ترکیه بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا تمامی مسافران هوایی از ساعت 06:00 امروز تنها با داشتن برگه مجوز سفر می توانند مسافرت نمایند.

اعمال محدودیتهای جدید در سفرهای زمینی و هوایی ترکیه

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، وزارت کشور ترکیه در راستای مقابله با شیوع کرونا در بخشنامه ای محدودیت های ویژه برای سفرهای هوایی در کشور اعمال کرد.

در راستای مقابله با ویروس کرونا(کویید-19) وزارت کشور ترکیه گفت که در بخشنامه جدید تمامی مسافران هوایی از ساعت 06:00 امروز تنها با داشتن برگه مجوز سفر می توانند مسافرت نمایند.

در بخشنامه مذکور آمده است که تصمیمات اتخاذ شده مطابق توصیه های وزارت بهداشت و کمیته علمی برای جلوگیری از شیوع ویروس، محافظت از سلامت عمومی و نظم عمومی افزایش یافته است و به فرمانداران دستور داده شده تا خدمات اتوبوس را به مجوز فرمانداری ها مشروط نمایند.

طبق این بخشنامه٬ ماندن در شهر خود برای همه شهروندان اصل اساسی است. اما کسانی که دستور پزشکی برای انتقال به شهر دیگر دارند، یکی از نزدیکانشان فوت شده یا بیماری شدید دارند و یا مکانی برای ماندن در جایی که به ویژه طی 15 روز گذشته به آنجا سفر نموده اند٬ ندارند٬ می توانند با اخذ مجوز به صورت هوایی سفر نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 953

به "اعمال محدودیتهای جدید در سفرهای زمینی و هوایی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیتهای جدید در سفرهای زمینی و هوایی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید