اعمال محدودیت های ترافیکی جدید در اهواز ، تردد روی پل های رودخانه کارون محدود شد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/خوزستان رئیس پلیس راهور اهواز از اعمال محدودیت های ترافیکی جدید روی پل های رودخانه و مسیرهای مناطق مختلف شهر اهواز، از امشب اطلاع داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی جدید در اهواز ، تردد روی پل های رودخانه کارون محدود شد

جهت دریافت خدمات اجرای ساخت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سرهنگ علی پیریایی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ادامه تردد پرحجم شهروندان در سطح شهر اهواز، اظهار کرد: از امشب 25 اسفندماه محدودیت های ترافیکی جدیدی در اهواز اعمال می گردد و دسترسی به راستاهای ارتباطی محدودتر خواهد شد.

وی گفت: در این راستا، از امشب پل چهارم (پل نادری) از هر دو سمت شرق به غرب و غرب به شرق مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: راستا شرق به غرب پل هفتم (پل پهلوان) نیز از امشب مسدود می گردد و تنها راستا غرب به شرق این پل باز خواهد بود؛ یعنی راستا از سمت چمران (کیانپارس) به سمت علی ابن مهزیار باز است و از سمت علی ابن مهزیار به پهلوان محدودیت ترافیکی اعمال می گردد و رانندگان باید از ساحلی شرقی و از روی پل سوم راستاهای بعدی خود را انتخاب نمایند.

پیریایی اعلام کرد: محدودیت ترافیکی خیابان اصلی زیتون کارمندی نیز افزایش یافته است و از بلوار اصلی پاسداران در ورودی به سمت زیتون محدودیت اعمال شده است. همه دسترسی های اصلی و همه کوچه های زیتون از میدان چیتا تا میدان پارک تا میدان سنگر محدودیت اعمال شده است.

وی ادامه داد: در خیابان سی متری نیز از جنوب به شمال محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 792

به "اعمال محدودیت های ترافیکی جدید در اهواز ، تردد روی پل های رودخانه کارون محدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های ترافیکی جدید در اهواز ، تردد روی پل های رودخانه کارون محدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید