افتضاح مدیریتی در استقلال ، رسید پول قلابی برای میلیچ

به گزارش مجله جگوار، هرویه میلیچ مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خبر از یک اتفاق باورنکردنی داد.

افتضاح مدیریتی در استقلال ، رسید پول قلابی برای میلیچ

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، 48 ساعت بعد از انتشار اخباری مبنی بر پرداخت یکی از اقساط اقتصادی به جامانده باشگاه استقلال به هرویه میلیچ این بازیکن اظهار داشت که پولی به حساب او نیامده و مدرکی که دال بر انتقال این پول از نروژ به حساب بانکی اش است نیز تقلبی است.

وی می گوید: دلم برای تهران و دوستانم و همینطور برای فوتبال تنگ شده است. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس هرچه سریع تر طرفداران استقلال را مثل همواره کنار خودمان ببینیم.

میلیچ درباره بحث های اقتصادی یکی، دوماه اخیر گفت: اول از هرچیز باید بگویم این درست نیست که از قول من درباره بحث های اقتصادی حرف های مکرری گفته شده است. هم من و هم شیخ دیاباته می دانیم که فوتبال یک بازی جمعی است و اینطور نیست که فقط به من و شیخ پول پرداخت گردد. اگر قرار است پرداختی وجود داشته باشد، باید برای همه و به طور یکسان باشد. ما این موضوع را درک می کنیم و انتظار داریم مدیران استقلال هم این مطالب را در ذهن داشته باشند. البته باخبر هستیم در باشگاه استقلال مسائل اقتصادی وجود دارد اما من و شیخ 4 ماه است هیچ دریافتی اقتصادی از باشگاه نداشته ایم.

مدافع چپ استقلال حرف هایش را اینطور ادامه می دهد: هرروز درباره ما و مسائل اقتصادی مان خبری منتشر می گردد که این موضوع را اصلا دوست ندارم.

وی درباره پرداختی اقتصادی پاسخ می دهد: گفته شد یک نفر با پرداخت 15 هزار دلار بخشی از دستمزد من و شیخ را به حساب مان واریز نموده و من این خبر را در رسانه ها خواندم، اما کاغذی به عنوان رسید به باشگاه ارائه شده، قلابی است و چنین پولی به حساب من واریز نشده است. من بلافاصله بعد از اینکه خبری در این زمینه منتشر شد مدرک را چک کردم و آن را برای وکیلم فرستادم. با کنترل مدرک تعیین شد که این رسید اقتصادی فیک است.

میلیچ همچنین می گوید: من فکر می کنم این مضحک و مسخره است و با من و باشگاه و طرفداران و رییسش بازی شده است. استقلال باشگاه بزرگی است و نباید مسائلی از این دست داشته باشد. باشگاهی با این عظمت نباید بازیچه دست افرادی قرار بگیرد که مدارک قلابی را به جای رسید های اقتصادی می فرستند.

وی می افزاید:در این لحظه فقط می توانم بگویم مدرک اقتصادی ارائه شده حقیقی نیست و من آن را برای باشگاه ارسال کردند تا در این خصوص تصمیم بگیرند. البته من اطلاعی درباره این فرد نداشتم اما آدم های باشگاه او و سوابقش را می شناسند. او با من، کل تیم و شیخ دیاباته بازی نموده است. آنهم در شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی ما کوشش می نماید همه چیز مرتب باشد و اعتمادی از بین نرود.

  • حسینی: تنها راه ضربه زدن به استقلال رفتن استراماچونی بود
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1016

به "افتضاح مدیریتی در استقلال ، رسید پول قلابی برای میلیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتضاح مدیریتی در استقلال ، رسید پول قلابی برای میلیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید