افزایش 100 درصدی ظرفیت مسافری فرودگاه آبادان پس از 50 سال

به گزارش مجله جگوار، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در مراسم افتتاح پروژه های فرودگاه آبادان از افزایش 100 درصدی ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه با ایجاد 8900 مترمربع فضای ترمینالی جدید اطلاع داد.

افزایش 100 درصدی ظرفیت مسافری فرودگاه آبادان پس از 50 سال

به گزارش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این مراسم که امروز (11 بهمن) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید، مطرح کرد: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طی دو سال اخیر با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند اقدامات مؤثری در رابطه با توسعه زیرساخت ها و ارتقای تسهیلات مسافری در فرودگاه آبادان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به بهره برداری از 10 پروژه فرودگاه آبادان اضافه نمود: از جمله این پروژه ها می توان به ایجاد 8900 مترمربع فضای ترمینالی، 52 هزار متر مربع محوطه سازی و توسعه فضاسازی در محوطه های ایرساید و لندساید، نصب و راه اندازی تجهیزات الکتریکال و مکانیکال متناسب با زیرساخت های جدید اشاره نمود.

وی گفت: با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند پس از 50 سال ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه آبادان افزایش 100 درصدی یافته که تا 30 سال آینده برای تأمین احتیاج مسافران کافی است.

امیرمکری تاکید نمود: با اینکه در یک سال گذشته به دلیل کرونا با مشکل محدودیت اقتصادی روبرو بودیم با تأکید وزیر راه و شهرسازی توسعه فرودگاه های خوزستان در اولویت نهاده شد و در این راستا اخیراً پروژه های فرودگاه اهواز نیز به بهره برداری رسیدند.

وی گفت: افتتاح پروژه های فرودگاه آبادان هدیه دولت به مردم ایران به مناسبت دهه مبارک فجر است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خاتمه از کوشش جهادگرانه و شبانه روزی مدیریت و کارکنان، پلیس و سپاه فرودگاه آبادان و همکاران خود در ستاد شرکت فرودگاه ها قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1594

به "افزایش 100 درصدی ظرفیت مسافری فرودگاه آبادان پس از 50 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100 درصدی ظرفیت مسافری فرودگاه آبادان پس از 50 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید