اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان در چهارشنبه سوری

به گزارش مجله جگوار، فرمانده انتظامی تهران عظیم تاکید نمود که پلیس اجازه برگزاری هیچگونه تجمعی را در چهارشنبه سوری نخواهد داد.

اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان در چهارشنبه سوری

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در نشستی خبری گفت: نیروی انتظامی در تهران عظیم سالی پربرکت را پشت سر گذاشت و ما توانستیم طی این مدت در حوزه سرقت سه درصد کاهش وقوع و پنج درصد افزایش کشف را داشته باشیم. در حوزه سرقت از طلافروشی نیز 75 درصد، سرقت از بانک 100 درصد، سرقت موتورسیکلت 14 درصد و کیف قاپی و موبایل قاپی هم سه درصد کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه امسال افزایش 37 درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر را داشتیم و تا امروز 22 تن موادمخدر از سوی ماموران پلیس کشف و ضبط شده است، گفت: در سال گذشته 2785 فقره شرارت و چاقوکشی و نظایر آن را داشتیم که این آمار در امسال به 898 مورد کاهش یافته است.

وی اضافه نمود: همچنین در طول امسال، 522 قبضه سلاح را کشف کردیم. در حوزه تصادفات هم طبق آمارها تعداد کشته های حوادث ترافیکی درون شهری در پایتخت در مقایسه با پارسال 65 نفر کاهش داشته است و از این منظر رتبه اول کشور را کسب کردیم.

به گفته رحیمی با بیان اینکه پلیس پایتخت در کسب رضایتمندی در طول امسال، رتبه برتر را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

رحیمی به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری اشاره نمود و گفت: برای چهارشنبه آخر سال چهار قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان را راه اندازی نموده ایم و عوامل پلیس در این شب در تمام نقاط پایتخت در آمادگی کامل قرار دارند. ضمن اینکه از مدت ها قبل جلسات با صنوف و اتحادیه های مرتبط نیز برگزار شده و هشدارها و توصیه های لازم به این بخش ها نیز ارائه شده است.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به تاکیدات صورت گرفته در خصوص حضور در خانه اظهارکرد: درخواست پلیس از تمام مردم این است که در خانه بمانند. در این شب نیز پلیس اجازه برگزاری هیچگونه تجمعی را نخواهد داد و با برهم زنندگان نظم و امنیت نیز قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه در روزهای اخیر در مجموع اقدامات صورت گرفته، شاهد افزایش هزار درصدی کشف مواد محترقه و منفجره پرخطر در شهر بودیم، گفت: امسال در کشف مواد کم خطر آتش زا و البته غیراستاندارد هم افزایشی 100 درصدی داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران عظیم همچنین درباره تمهیدات نوروزی پلیس نیز گفت: 217 پایگاه نوروزی در تهران راه اندازی شده است. 1450 گشت خودرویی و موتوری و 400 گشت پیاده در ایام نوروز به انجام وظیفه و تامین امنیت شهروندان خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 917

به "اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان در چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان در چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید