بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از یک مجتمع خدماتی رفاهی در لردگان

به گزارش مجله جگوار، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان از مجتمع بین راهی اقامتی و خدماتی رفاهی ماهان لردگان بازدید کرد.

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از یک مجتمع خدماتی رفاهی در لردگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: راه اندازی چنین مجتمع های بین راهی در ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران تأثیر مستقیم دارد.

اقبال عباسی اضافه نمود: مسئولان ارشد این استان به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی، زمین، و مجوزهای قانونی را در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان سرمایه گذاری ارائه می کنند.

او شرح داد: این استان به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران نیاز به سرمایه گذاری های بیشتر در بخش های مختلف به خصوص حوزه گردشگری دارد.

راه اندازی مجتمع بین راهی لردگان 40 میلیارد ریال هزینه داشته است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از این مبلغ 30 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و 10 میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانکی تأمین و هزینه شده است.

مهرداد جوادی اضافه نمود: مجتمع بین راهی اقامتی و خدماتی رفاهی ماهان لردگان با زیربنای 1640 مترمربع، 14 سوئیت و 48 تخت فعال دارد.

او شرح داد: با راه اندازی این مجتمع بین راهی زمینه اشتغال مستقیم برای 16 نفر فراهم شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 789

به "بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از یک مجتمع خدماتی رفاهی در لردگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از یک مجتمع خدماتی رفاهی در لردگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید