بنفیکا هم مشتری ناواس شد

به گزارش مجله جگوار، باشگاه بنفیکا برای جذب کیلور ناواس ابراز علاقه نموده است و مذاکراتی را برای خرید قطعی یا قرضی او با رئال انجام داده است.

بنفیکا هم مشتری ناواس شد

بنفیکا هم مشتری ناواس شد

کیلور ناواس تابستان 2014 بود که به رئال مادرید پیوست و در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، ذخیره ایکر کاسیاس شد. او یک سال بعد و با جدایی کاسیاس توانست به دروازه بان اول رئال بدل گردد در حالی که مقطعی به صورت جدی قرار بود به منچستر یونایتد برود و دخیا به رئال منتقل گردد.

ناواس که بین سال های 2016 تا 2018 با رئال سه قهرمانی متوالی چمپیونزلیگ را به دست آورد، فصل جاری با آمدن تیبو کورتوا صندلی ثابت خود در رئال را از دست داد و به خصوص در دوران سولاری به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

چندی پیش منابع اسپانیایی ادعا کردند که کیلور ناواس در فهرست فروش رئال قرار گرفته و زیدان هم چاره ای جز قبول درخواست سران باشگاه نداشته است.

امروز نشریه رکورد، چاپ لیسون ادعا کرد که باشگاه بنفیکا برای جذب کیلور ناواس ابراز علاقه نموده است. سران باشگاه قهرمان لیگ پرتغال، پیش از این علاقه مند به جذب یاسپر سیلسن، گلر هلندی بارسا بودند ولی تقاضای 60 میلیونی بارسا، مذاکرات را به بن بست رساند و اکنون آنها خواستار جذب ناواس شده اند.

مشکل بنفیکا در پرداخت 5 میلیون یورویی دستمزد ناواس است و آنها از رئال خواسته اند که بخشی از دستمزد این دروازه بان را تقبل کند. به این ترتیب که ناواس ابتدا با انتقال قرضی راهی بنفیکا گردد ولی در قراردادش، بند خرید دائمی گنجانده گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 215

به "بنفیکا هم مشتری ناواس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنفیکا هم مشتری ناواس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید