برترین کباب ترکی استانبول را کجا بخوریم؟

به گزارش مجله جگوار، کباب ترکی یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید در سفرتان به استانبول طعم آن را بچشید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از رستوران هایی که برترین کباب ترکی استانبول را سرو می نمایند معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید تا با این مجموعه ها آشنا شویم.

برترین کباب ترکی استانبول را کجا بخوریم؟

رستوران بایرام اوغلی (BAYRAMOĞLU)، یکی از برترین رستوران های استانبول

رستوران بایرام اوغلی (BAYRAMOĞLU)، یکی از برترین رستوران های استانبول است که در Kavacık و سمت آسیایی این شهر واقع شده است. در این رستوران کباب ها از صددرصد گوشت گاو تهیه می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

برخلاف کیفیت بالا، قیمت کباب های رستوران بایرام اوغلی گران نیست. همین مسئله باعث شده این رستوران همواره شلوغ باشد و مردم برای چشیدن طعم کباب های آن صف بکشند.

رستوران حمدی (HAMDİ)، میزبان جهانگرد های هوادار کباب ترکی استانبول

رستوران حمدی (HAMDİ)، میزبان جهانگرد های طرف دار کباب ترکی استانبول است. زیرا این رستوران علاوه بر سرو کباب های بسیار خوشمزه، فضای شیکی هم دارد. رستوران حمدی در سال 1960 میلادی در بالای ساختمانی در کنار بازار مصر راه اندازی شده است.

در این رستوران بعلاوه در زمان خوردن کباب های خوشمزه می توانید چشم انداز بسیار زیبایی را از شهر تاریخی استانبول دیدن کنید.

رستوران آدانا اُکاکباشی (ADANA OCAKBAŞI KURTULUŞ)، یک فضای اصیل برای چشیدن طعم کباب ترکی استانبول

رستوران آدانا اُکاکباشی (ADANA OCAKBAŞI KURTULUŞ)، یک فضای اصیل برای چشیدن طعم کباب ترکی استانبولی است که در محله Kurtuluş واقع شده است. این محله در کنار میدان تکسیم واقع شده و یک منطقه بین المللی محسوب می گردد.

اُکاکباشی در زبان ترکی استانبولی به معنای در مقابل کباب است. ازآنجاکه در این رستوران گوشت ها جلوی شما پخته می شوند، این نام برای رستوران انتخاب شده است. رستوران اُکاکباشی بیشتر مواقع شلوغ است و اگر علاقه مند باشید در این رستوران کباب بخورید باید زودتر به آنجا بروید.

رستوران شِهزاده (Şehzade Cağ Kebap)، یک رستوران کوچک با کباب های خوشمزه

رستوران شهزاده (Şehzade Cağ Kebap)، یک رستوران کوچک با کباب های خوشمزه است که فقط کباب cağ سرو می نماید. این نوع کباب غذای ویژه شهر ارزروم (شهری در شمال شرق ترکیه) است.

برای تهیه کباب cağ ابتدا گوشت بره را مرینت نموده و سپس آن را با فلفل، ریحان و پیاز مخلوط می نمایند و در نهایت می پزند. این نوع کباب طعم بسیار خاص و بی نظیری دارد. پیشنهاد می کنیم حتماً در سفرتان به استانبول سری به رستوران شهزاده بزنید و از خوردن کباب cağ لذت ببرید.

رستوران سیهموز کباب سالون (SEYHMUZ KEBAP SALONU)، کباب ترکی استانبولی به سبک شهر ماردین

رستوران سیهموز کباب سالون (SEYHMUZ KEBAP SALONU)، کباب ترکی استانبولی به سبک شهر ماردین را برای مشتریان خود سرو می نماید. ماردین شهری در شرق ترکیه است که به خاطر گوشت و پسته خود معروف است.

در رستوران سیهموز کباب سالون، گوشت با زیره آسیاب شده و گیاهان و ادویه جات مختلف ترکیب شده و کباب می گردد و در نهایت به شکل سنتی با مجموعه ای از پیش غذاهای سرد و گرم در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این رستوران در منطقه سلطان احمد و نزدیک به بازار بزرگ واقع شده است و اگر هوس یک وعده کباب خوشمزه را نموده باشید می توانید سری به این مجموعه بزنید.

رستوران آدانا یوزاِولر (ADANA YÜZEVLER)، محیطی دنج با کباب های خوشمزه

رستوران آدانا یوزاِولر (ADANA YÜZEVLER)، محیطی دنج با کباب های خوشمزه است که در منطقه لوکس اتیلر استانبول واقع شده است. مالک این رستوران مجذوب کننده اهل شهر آدانا (پنجمین شهر بزرگ ترکیه) است و کباب های خود را به سبک این شهر برای شما آماده می نماید.

بعلاوه پیشخدمت های رستوران آدانا یوزاِولر با چهره ای خندان از شما استقبال می نمایند و کباب هایتان را با برترین کیفیت بر سر میزتان قرار می دهند.

رستوران بیتی (BEYTİ)، یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول

رستوران بیتی (BEYTİ)، یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول است. این رستوران در نزدیکی فلوریا و فرودگاه سابق آتاتورک واقع شده است و اگرچه از مرکز شهر کمی دور است؛ اما برای چشیدن طعم کباب ترکی استانبولی مکان ایده آلی محسوب می گردد.

رستوران بیتی نسبت به کبابی های معمولی شهر استانبول دارای فضای مجلل تر و گران تری است. بعلاوه در این رستوران یک کباب مخصوص با دستور پخت ویژه خود رستوران با نام کباب بیتی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید آن را سفارش دهید.

رستوران زوبییر (ZÜBEYİR)، رستورانی با برترین کباب ترکی استانبولی

رستوران زوبییر (ZÜBEYİR)، رستورانی با برترین کباب ترکی استانبولی است که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. در این رستوران کباب ها در معرض دید مشتریان آماده می شوند. به همین علت صندلی های کنار کباب پز همواره پر هستند.

در صورتی که قصد داشتید به این رستوران سر بزنید بهتر است از قبل صندلی خود را رزرو کنید. بعلاوه پیشنهاد می کنیم طعم بی نظیر دیگر غذاهای این رستوران مانند کوزده پاتلیکان (közde patlıcan)، سالاته گاورداغی (gavurdağı salata) و تزازیکی وان (Van tzatziki) را هم امتحان کنید.

رستوران دِوِلی (Develi)، مکانی برای چشیدن طعم برترین کباب ها

رستوران دِوِلی (Develi)، مکانی برای چشیدن طعم برترین کباب های شهر استانبول است. این رستوران در سال 1912 به وسیله عارف دوولی تأسیس شده است. جالب است بدانید آقای دوولی مخترع کباب پسته است.

غذاهای این رستوران آن قدر طعم خوب و خاصی دارند که به سختی می توانید آن ها را فراموش کنید. مثلاً کباب ماست رستوران دِوِلی با سس خامه سرو می گردد و کباب Develi Meatball این مجموعه هم از آن کباب هایی است که طعم بسیار متفاوتی دارد.

در این رستوران به جز کباب های خوشمزه، طعم ها و مزه های متعددی دیگری هم انتظارتان را می کشد؛ بنابراین اگر در سفرتان به استانبول علاقه مند به چشیدن طعم های متفاوت هستید حتماً سری به رستوران دِوِلی بزنید.

سخن پایانی درباره برترین رستوران های استانبول برای خوردن کباب ترکی

در این مقاله 9 مورد از برترین رستوران های استانبول برای خوردن کباب ترکی استانبولی را معرفی کردیم. در این رستوران ها انواع کباب های ترکی با شیوه های پخت متفاوت سرو می شوند و شما می توانید با هر بودجه ای رستوران مناسب خودتان را پیدا کنید و از خوردن کباب موردعلاقه تان لذت ببرید.

سؤالات متداول

کباب پسته در کدام رستوران استانبول سرو می گردد؟

این نوع کباب در رستوران دِوِلی سرو می گردد.

قیمت کباب ترکی استانبول چقدر است؟

قیمت کباب ترکی استانبول تقریباً از 60 لیر آغاز می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 مهر 1403 بروزرسانی: 2 مهر 1403 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2367

به "برترین کباب ترکی استانبول را کجا بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کباب ترکی استانبول را کجا بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید