بیاحتیاطی در استفاده از بخاری، منزلی مسکونی در بوکان را طعمه حریق کرد

به گزارش مجله جگوار، مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: بی احتیاطی در استفاده از بخاری نفتی یک منزل مسکونی در این شهر را دچار حریق نموده و 200 میلیون ریال خسارت به بار آورد.

بیاحتیاطی در استفاده از بخاری، منزلی مسکونی در بوکان را طعمه حریق کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، ظاهر فیضه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: در نخستن ساعات بامداد امروز طی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی در منطقه 30 متری نالشکینه، ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره یک بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی بیان نمود: ماموران آتش نشانی با سه دستگاه خودرو سبک، امداد و نجات و آتش نشانی به محل اعزام شدند و توانستند آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر بخش های ساختمان و منازل مسکونی همجوار جلوگیری به عمل آمد.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: این حادثه به دلیل نشت نفت از یک دستگاه بخاری و عدم توجه به ناسالم بودن آن روی داد که چون ساکنان این منزل در اتاق دیگری درحال استراحت بودند توانستند بدون آنکه به آنها آسیبی وارد گردد از ساختمان خارج شوند.

فیضه اضافه نمود: این حادثه خسارت جانی نداشته اما بخشی از وسایل منزل همچون فرش و بعضی اثاثیه دیگر طعمه حریق شده و 200 میلیون ریال خسارن برجا گذاشت.

وی از شهروندان درخواست کرد تا به منظور جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در فصل زمستان، موارد ایمنی رعایت نموده و از بخاری های با استاندارهای لازم استفاده نمایند.

در آبان ماه گذشته نیز پنج حادثه آتش سوزی در منازل مسکونی این شهرستان روی داد که با کوشش آتش نشانان در نقاط مختلف سطح شهر مهار شد.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1416

به "بیاحتیاطی در استفاده از بخاری، منزلی مسکونی در بوکان را طعمه حریق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیاحتیاطی در استفاده از بخاری، منزلی مسکونی در بوکان را طعمه حریق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید