تاریخ جدید های برای مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا اعلام شد

به گزارش مجله جگوار، اتحادیه جهانی کشتی، 2 تاریخ را برای برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا خاطرنشان کرد.

تاریخ جدید های برای مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا اعلام شد

به گزارش ، در پی تماس های مستمر فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر معین شدن زمان و مکان جدید رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا این اتحادیه، ساعتی پیش پاسخ فدراسیون کشتی را داد.

بر این اساس اتحادیه جهانی گفت با تماس هایی که با کشورهای دیگر برقرار نموده ایم قرار است در چند روز آینده اعلام آمادگی خودشان را برای برگزاری مسابقات گزینشی در قاره آسیا در تاریخ های 15 لغایت 17 فروردین و یا 23 تا 25 فروردین ماه سال 99 اعلام نمایند.

اتحادیه جهانی کشتی هنوز نام کشور میزبان را اعلام ننموده است اما گفت با توجه به اینکه تورنمنت های ورزشی دیگر در کشور مدنظر برای برگزاری رقابت های گزینشی برگزار می گردد، به احتمال زیاد بتوانیم این رقابت ها را نیز در آنجا برگزار کنیم و در این لحظه پیشنهاد ما این است که بر سلامت ورزشکاران و دیگر شرکت نمایندگان خود در این مسابقه، نظارت داشته باشید.

مسئولان این اتحادیه همچنین تأکید نموده اند، در حال حاضر نمی دانیم ولی ممکن است بعضی کشورها گواهی رسمی درخواست نمایند که تایید کند به عنوان مثال ورزشکاران و سایر شرکت نمایندگان در چندین نوبت علائمی از کرونا نداشته اند و آمادگی لازم برای این موضوع می تواند مفید باشد.

گفتنی است فدراسیون کشتی در دو نوبت اقدام به برگزاری اردوهای تیم های ملی نموده است که این اردوها با توجه به مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا، لغو شده است. مسئولان فدراسیون کشتی با توجه به موارد اعلامی از سوی اتحادیه جهانی، رایزنی ها را با مسئولان کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی انجام داده اند، تا مکانی را به صورت قرنطینه شده برای برگزاری تمرینات آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به جهت حضور در رقابت های گزینشی در نظر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 891

به "تاریخ جدید های برای مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ جدید های برای مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید