تب سنجی 19 هزار مسافر در محور سوادکوه

به گزارش مجله جگوار، فرماندار سوادکوه گفت که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی مازندران، تا به امروز نزدیک به 19 هزار نفر از مسافران ورودی از محور این شهرستان به استان تب سنجی شده اند.

تب سنجی 19 هزار مسافر در محور سوادکوه

با هزینه سفر به عمان در سال 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش همشهی آنلاین به نقل از ایرنا، محور سوادکوه نخستین دروازه ورودی از استان تهران به مازندران بود که از هفته گذشته مقررات تب سنجی در آن به اجرا گذاشته شد و پس از آن هم در محورهای هراز و کندوان اجرایی شد.

سعید یزدانی سه شنبه سیزدهم اسفند اضافه نمود: از شروع طرح تب سنجی که پنجشنبه هشتم اسفند ماه بود تا روز گذشته دوشنبه دوازدهم اسفند بیش از 6 هزار و 193 دستگاه خودرو با سرنشین از محور سوادکوه وارد استان مازندران شد.

وی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی مراکزهای اداری، خیابان ها و راستا راه آهن از سوی شهرداری های سطح شهرستان سوادکوه در حال اجرا است.

فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه مهمترین بحث برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزایش آگاهی مردم نسبت به این ویروس است، گفت که شهرداری ها و دهیاری ها در نقاط قانونی نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی مربوط به نکات آموزشی و پیشگیرانه وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا اقدام نموده اند.

یزدانی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا یک دوره آموزشی نحوه پخت و توزیع نان با نانوایی های سطح این شهرستان داشته ایم، اضافه نمود: در راستای مقابله با ویروس کرونا طرح تشدید بازرسی از نانوایی ها در حال اجرا شدن است.

فرماندار سوادکوه در سرانجام با اشاره به این که در راستای مقابله با ویروس کرونا، سالن های پذیرایی سطح شهرستان سوادکوه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، اضافه نمود : به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، حرکت قطار گردشگری به این شهرستان هم متوقف شده است.

شهرستان سوادکوه دارای سه شهر پل سفید، زیراب و آلاشت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 849

به "تب سنجی 19 هزار مسافر در محور سوادکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنجی 19 هزار مسافر در محور سوادکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید