تصادف مرگبار پراید با تریلر

به گزارش مجله جگوار، تهران(پانا) - رئیس اداره تصادفات پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم از مرگ راننده سواری پراید درپی تصادف شدید با تریلر در شرق تهران اطلاع داد.

تصادف مرگبار پراید با تریلر

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ احسان مومنی در این باره گفت: حوالی ساعت پنج بامداد امروز یکدستگاه سواری پراید در حال حرکت در عظیمراه شهید یاسینی بود که در محدوده شمال بیمارستان لواسانی به شدت با یک دستگاه تریلر حامل بار شیشه برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور و دستگاه های امدادی در محل گفت: عوامل پلیس راهور اقدام به ایمن سازی ترافیک نموده و همزمان عوامل امدادی که اقدام به خارج کردن راننده پراید از کابین خودرو نموده بودند، مرگ او را به دلیل شدت جراحات وارده اعلام کردند.

مومنی علت این حادثه را بی توجهی راننده پراید به راستا مقابل اعلام و اظهار کرد: علاوه بر عدم توجه به جلو، سرعت راننده پراید نیز بیش از حد مجاز بود که متاسفانه منجر به تصادف و مرگ خودش هم شد.

به گفته رییس اداره تصادفات پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم با انتقال جسد به پزشکی قانونی و تشکیل پرونده انتظامی در کلانتری، ماموران پلیس راهور به ماموریت خود در این حادثه پایان دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1454

به "تصادف مرگبار پراید با تریلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف مرگبار پراید با تریلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید