تقویت و توسعه فعالیت های فن آورانه جهاددانشگاهی فارس ضرورت دارد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/فارس معاون هماهنگی و امور مجلس جهادانشگاهی بر لزوم تقویت و توسعه فعالیت تخصصی و فن آورانه جهاد دانشگاهی در فارس تاکید نمود.

تقویت و توسعه فعالیت های فن آورانه جهاددانشگاهی فارس ضرورت دارد

دکتر مهدی باصولی در حاشیه سفر به شیراز و در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: این سفر حسب تاکید ریاست محترم جهاددانشگاهی در مورد آنالیز زیرساخت های توسعه در واحدهای جهاددانشگاهی و داشتن یک فعالیت شاخص و محور مشخصی برای فعالیت فن آورانه متناسب با ظرفیت واحدها و مزیت های استانی اجرا شده است.

او اضافه نمود: واحدهای جهاددانشگاهی همیشه در حال رشد و توسعه است و این رشد هم باید متناسب با شأنیت و هم راستا با ماموریت های جهاد دانشگاهی باشد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهادانشگاهی که به همراهی دکتر آرام حمیدی، مدیرکل دفتر فنی و عمرانی و و دکتر مجید علی آبادی، مدیرکل امور اقتصادی جهاد دانشگاهی به شیراز سفر نموده است، با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی فارس طی سال های اخیر، گفت: این واحد استانی در حوزه های مختلف عملکرد مطلوبی داشته اما با توجه به اینکه ما در جهاد دانشگاهی در راستا پیش رو توقفی نداریم، باید کوشش کنیم تا برنامه مشخصی برای توسعه پایدار در این واحد و سایر واحدهای جهاد دانشگاهی تدوین کنیم.

باصولی، ارزیابی توان زیرساختی برای اجرای برنامه های توسعه ای و بعلاوه چگونگی فرایند پیشرفت برنامه های جهاددانشگاهی فارس را از اهداف سفر به شیراز برشمرد.

او ادامه داد: یکی از مباحثی که در واحد فارس در دست آنالیز است موضوع عصاره گیری گل محمدی است که امیدوار هستیم سال جاری زمین برای اجرای این طرح پایلوت با همکاری مسئولان استانی در اختیار جهاددانشگاهی استان قرار گیرد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهادانشگاهی اظهار کرد که این طرح هم اینک در مرحله مطالعات قرار گرفته است.

باصولی بعلاوه از امکان سنجی راه اندازی یک شعبه از مرکز درمان سرطان پستان در شیراز اطلاع داد و گفت: این مهم از جمله مسائلی است که در سفر به این کلانشهر مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1828

به "تقویت و توسعه فعالیت های فن آورانه جهاددانشگاهی فارس ضرورت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت و توسعه فعالیت های فن آورانه جهاددانشگاهی فارس ضرورت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید