فراوری اسباب بازی توسط جهاد دانشگاهی قزوین مصداق حرکت در راستا اقتصاد مقاومتی

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین گفت: فراوری اسباب بازی با الگوی ایرانی-اسلامی توسط جهاد دانشگاهی استان قزوین مصداق حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی است.

فراوری اسباب بازی توسط جهاد دانشگاهی قزوین مصداق حرکت در راستا اقتصاد مقاومتی

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ، فریدون همتی استاندار قزوین در هجدهمین جلسه ستاد فرماندهی مالی مقاومتی که شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن باغستان قزوین برگزار گردید، اظهار کرد: اگر هر یک از مسئولان اجرایی وظایف مدیریتی خود را به خوبی انجام دهند، بسیاری از مسائل پیش رو مرتفع می گردد.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان نسبت به مردم و دولت مسئول بوده و اگر فعالیت مناسبی نداشته باشند، به حساب دولت نوشته می گردد، ادامه داد: باید هم افزایی بیشتری در خود ایجاد نموده و در تعامل با یکدیگر کارها را جلو ببریم.

استاندار قزوین افزود: برای برطرف مسائل باید از توانمندی همه دستگاه ها استفاده گردد تا بتوان خروجی خوبی را به مردم ارائه کرد و در این راستا نیز برای افزایش سطح فراوری، رونق مالی و ایجاد اشتغال نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی با تأکید برافزایش سطح کیفی فراوریات داخلی، ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان باید برای تبلیغ و حمایت از فراوری داخلی اقدام نموده تا بازار خوبی برای فراوریکنندگان داشته باشیم.

همتی بر فراهم کردن زمینه انجام فعالیت های مالی و اشتغال زایی نو در استان تأکید کرد و اضافه نمود: فضای فراوری و اشتغال تنها در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری نیست بلکه باید صنعت های جدیدی را خلق و نوآوری کنیم.

استاندار قزوین ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و فعالیت های انجام شده توسط مرکز جهاد دانشگاهی قزوین در مورد ایجاد اشتغال و فراوری، یادآور شد: فعالیت این واحد در موضوع های خاص و نو بیانگر نگاه ویژه آن در این حوزه و استفاده از ظرفیت و دانش جوانان خوش فکر و صاحب ایده است.

وی با اشاره به حمایت از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار، گفت: ضمن قدردانی و تکریم از این قشر، زنان کارآفرین ما باید به جامعه بیشتر معرفی شوند تا منزلت اجتماعی آنان ارتقا یابد.

به گفته همتی، جهاد دانشگاهی استان در بخش اشتغال و اقتصاد، فعالیت های خوبی را طی چند سال گذشته داشته که به عنوان سند جدید اقتصاد، اشتغال و فراوری برای استان و کشور خودنمایی می نماید.

استاندار قزوین، فراوری پوشاک اسلامی - ایرانی، احیاء و تجاری سازی فرش قزوین و راه اندازی سامانه تجاری سازی کاریدا را ازجمله فعالیت های شاخص مرکز جهاد دانشگاهی استان قزوین مطرح کرد و ادامه داد: با توجه به اعتبارهای مصوب شده سفر ریاست جمهوری به استان ما آمادگی حمایت های ویژه از این مرکز در جهت ادامه فعالیت ها و اجرای طرح های مطالعاتی آن را داریم.

در ادامه هر یک از مسئولان حوزه مالی حاضر در این نشست مطالبی را بیان و پیشنهادهای خود را برای رونق این بخش در استان ارائه کردند.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 775

به "فراوری اسباب بازی توسط جهاد دانشگاهی قزوین مصداق حرکت در راستا اقتصاد مقاومتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری اسباب بازی توسط جهاد دانشگاهی قزوین مصداق حرکت در راستا اقتصاد مقاومتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید