تور ارمنستان ارزان: جدیدترین شرایط سفر به ارمنستان در کرونا

به گزارش مجله جگوار، ارمنستان با توجه به نزدیکی مسافت، عدم احتیاج به ویزا و هزینه های مقرون به صرفه سفر یکی از مقاصد محبوب ایرانی ها است. به ایام نوروز هم که نزدیک می شویم، بسیاری از گردشگران با خرید بلیط هواپیما ارمنستان و رزرو هتل راهی ایروان مرکز این کشور می شوند. اما این روزها سفر به هر مقصدی تحت تاثیر کرونا و مقرراتی است که کشورها به طور مداوم در حال به روز کردن آن هستند. پس با خبرنگاران همراه شوید تا جدیدترین شرایط سفر به ارمنستان در کرونا را با شما به اشتراک بگذاریم.

تور ارمنستان ارزان: جدیدترین شرایط سفر به ارمنستان در کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

آخرین شرایط سفر به ارمنستان نوروز 1401

ارمنستان جزو کشورهایی است که ایرانی ها می توانند در نوروز 1401 به آن سفر نمایند. براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ارمنستان، گردشگران فقط تحت شرایط تعیین شده اجازه ورود به این کشور را دارند.

مسافرانی که واکسن دریافت نکردند، برای سفر به ارمنستان، باید پرینت نتیجه منفی آزمایش PCR را به زبان های انگلیسی، ارمنی یا روسی با نشان QR ارائه دهند. این آزمایش 72 ساعت، پس از زمان انجام تست تا زمان پرواز معتبر است.

گردشگرانی که به طور کامل واکسینه شده اند، اجازه ورود به کشور ارمنستان را دارند. به شرط آنکه 28 روز از تزریق دوز اول واکسن جانسون اند جانسون و 14 روز از تزریق دوز دوم واکسن های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بگذرد. مقررات نو ورود به ارمنستان در کرونا برای بچه ها زیر 7 سال اعمال نمی گردد.

مسافرانی که تابعیت کشور ارمنستان را دارند و شرایط ورود به این کشور را رعایت ننمایند، به محض وارد شدن به فرودگاه باید با هزینه شخصی آزمایش PCR بدهند. بعلاوه تا تعیین شدن نتیجه منفی تست، باید خودشان را قرنطینه نمایند.

تمام مستندات باید در زمان پذیرش قبل از پرواز در قالب پرینت ارائه شوند. توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت این شرایط، از ورود مسافر جلوگیری می گردد و مسئولیت آن برعهده خود شخص است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سازمان هواپیمایی کشوری ارمنستان مراجعه کنید.

تجربه خود از سفر به ارمنستان در دوران کرونا را با ما در میان بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2051

به "تور ارمنستان ارزان: جدیدترین شرایط سفر به ارمنستان در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: جدیدترین شرایط سفر به ارمنستان در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید