جزئیات تغییر ساعت ادارات تهران از فردا؛ قاعده شناوری لغو شد، جدول ساعت کار تازه بانک ها

به گزارش مجله جگوار، ساعت کاری دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهاد های عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت 6 صبح آغاز می گردد و قاعده شناوری ساعت آغاز به کار در شهر تهران نیز لغو شد.

جزئیات تغییر ساعت ادارات تهران از فردا؛ قاعده شناوری لغو شد، جدول ساعت کار تازه بانک ها

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت 6 است.

بر اساس اعلام نو سازمان اداری و استخدامی دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهاد های عمومی ملزم به رعایت مقدار 44 ساعت کار در هفته مطابق با ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

بعلاوه با هدف تسهیل رفت وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل ونقل شهری و بین شهری به وسیله قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و بعلاوه قطار های حومه ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد.

در این بازه زمانی ساعت آغاز به کار واحد های ستادی (دستگاه های اجرایی-ملی)، مستقر در شهر تهران شناور نبوده و هماهنگ با تمامی دستگاه ها 6 صبح است.

ساعت کار بانک ها اعلام شد

شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کاری واحد های صف و ستاد بانک ها از 16 خرداد تا 15 شهریور را بیان کرد.

بر این اساس طبق اعلام شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کاری واحد های صف و ستاد بانک ها، از تاریخ 1402/03/16 الی 1402/06/15 به شرح جدول زیر است.

جزییات فعالیت اتوبوس و مترو در تهران همزمان با تغییر ساعات کاری

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات اطلاع داد.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات از نیمه دوم خرداد (16خردادماه جاری) طی اطلاعیه ای بیان کرد:

در راستای اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه جویی در مصرف برق در فصل گرما و آغاز به کار ادارات از ساعت 6 صبح، زمان خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای رفاه حال شهروندان افزایش یافت.

به همین منظور، سرویس دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از 16 خرداد تا 15 شهریور در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت انتها فعالیت مترو نیز کمافی السابق ساعت 10 شب خواهد بود.

فعالیت خطوط متروی تهران از شانزدهم خرداد تا نیمه شهریور، در روز های پنج شنبه از ساعت 5 و نیم صبح و در روز های آدینه و تعطیلات رسمی از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.

در خصوص خطوط اتوبوسرانی متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

تغییر ساعت طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعات اداری؟

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک همزمان با 16 خرداد که ساعات کاری از 6 صبح تا 13 ظهر می گردد، شرح داد.

سید مجتبی شفیعی؛ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز 16 خردادماه امسال و آغاز ساعت کاری از ساعت 6 صبح تا 13 عصر، آیا ساعت اجرای طرح ترافیک در مرکز تغییر خواهد نمود یا خیر، گفت: تا به امروز تصمیمی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران اخذ نشده است.

وی در این باره گفت: معین ساعت طرح ترافیک با شورای عالی ترافیک است و در صورت تصمیم بر تغییر ساعت طرح با توجه به تغییر ساعت کار ادارات این موضوع در شورای ترافیک مطرح و تصویب خواهد شد.

در حال حاضر طرح ترافیک از ساعت 6/30 صبح آغاز و تا ساعت 18 عصر در تهران اجرا می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2294

به "جزئیات تغییر ساعت ادارات تهران از فردا؛ قاعده شناوری لغو شد، جدول ساعت کار تازه بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تغییر ساعت ادارات تهران از فردا؛ قاعده شناوری لغو شد، جدول ساعت کار تازه بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید