خبرنگاران برگزاری محدود مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به صورت فیزیکی در مشهد

به گزارش مجله جگوار، مشهد- خبرنگاران- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: در پنج نقطه از شهر مشهد به درخواست هیات های مذهبی این شهرستان مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت فیزیکی و جمعی برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری محدود مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به صورت فیزیکی در مشهد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

احمد ریواده روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در بعضی مساجد مشهد نیز که امکان رعایت شرایط و پروتکلهای بهداشتی فراهم است با توجه به درخواست هیات امنا مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا تمرکز برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) بر روی فضای مجازی و تبلیغ برای استفاده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ساعت 10:15 فردا 14 خرداد است که البته این سخنان به صورت سراسری از رسانه های ارتباط جمعی پخش می شود.

معاون فرماندار مشهد گفت: مطابق پروتکل های وزارت بهداشت به علت شیوع ویروس کرونا هرگونه اجتماع در شهر مشهد ممنوع است و هیچ برنامه رسمی که منجر به اجتماع مردمی شود نباید برگزار شود لذا به جز برنامه مردمی هیات های مذهبی مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برنامه رسمی و جمعی به مناسبت ارتحال حضرت امام(ره) ندارد.

بر اساس اعلام جانشین رییس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی به دلیل شیوع ویروس کرونا تجمع و برنامه ای در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار نمی شود و بیشتر برنامه ها در استان به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی است.

امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی روز چهاردهم خرداد ماه 1368 رحلت کردند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه شنبه سیزدهم خرداد 1399، 157 هزار و 562 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 64 تن در 24 ساعت گذشته، آمار جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 942 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1083

به "خبرنگاران برگزاری محدود مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به صورت فیزیکی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری محدود مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به صورت فیزیکی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید