خبرنگاران سپاهان اصفهان بر شهر خودرو مشهد غلبه کرد

به گزارش مجله جگوار، اصفهان-خبرنگاران-تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر، شهر خودرو مشهد را در نقش دنیا شکست داد.

خبرنگاران سپاهان اصفهان بر شهر خودرو مشهد غلبه کرد

ملاقات تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد از ساعت 20 و 45 دقیقه امشب در استادیوم خالی از تماشاگر نقش دنیا برگزار گردید و در انتها تیم میزبان با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شد.

در این ملاقات هر 2 تیم با 45 امتیاز و شرایط مشابه به دنبال کسب سهمیه آسیا بودند و تیم سپاهان، این ملاقات را بعد از استعفای امیر قلعه نویی با راهنمایی تکسیرا مربی پرتغالی خود به میدان رفت.

در ابتدای ملاقات برخلاف فرایند بازی، تیم شهر خودرو حملاتی را روی دروازه سپاهان تدارک دید که ضربه محمد قاضی را نیازمند دروازه بان تیم سپاهان بخوبی دفع کرد.

در ادامه کار، طلایی پوشان کم کم بر بازی سوار شدند و توانستند چندین موقعیت توسط رفیعی، حسینی و محبی بدست بیاورند که با بی دقتی بازیکنان سپاهان از بین رفت.

انتها تیم سپاهان که نسبت به حریف فزونی داشت در دقیقه 60 روی ارسال کرنر سروش رفیعی توسط شایان مصلح با ضربه سر به گل رسید تا یک بر صفر از حریف خود پیشی بگیرد.

تیم شهر خودرو بعد از خوردن گل بر روی دروازه سپاهان حملاتی را تدارک دید اما فرصت گلزنی پیدا نکرد.

در ادامه ملاقات، این تیم سپاهان بود که10 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 70 روی فرار و تکنیک زیبای سروش رفیعی از جناح راست به گل دوم خود رسید.

کوشش تیم میهمان برای جبران گل های خورده بی نتیجه ماند و تیم سپاهان با این پیروزی و کسب 48 امتیاز، امیدها را بر ای بدست آوردن سهمیه آسیا زنده کرد و شهر خودرو 45 امتیازی باقی ماند.

این ملاقات را رضا کرمانشاهی با یاری های حسن انتظاری و محمد عطایی قضاوت کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1218

به "خبرنگاران سپاهان اصفهان بر شهر خودرو مشهد غلبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپاهان اصفهان بر شهر خودرو مشهد غلبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید