خیرآبادی: برای تعمیر استادیوم آزادی پول دارند برای مسابقات جهانی کشتی امید ندارند!

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امیدها گفت: چطور باید به کشتی گیرانم بگویم که تیم اعزام نمی گردد و همه این سخت گیری ها و دشواری های وزن کم کردن بی ثمر بوده است؟

خیرآبادی: برای تعمیر استادیوم آزادی پول دارند برای مسابقات جهانی کشتی امید ندارند!

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد جدی شدن بحث عدم اعزام تیم امید به مسابقات دنیای گفت: ماه ها پیش مسابقات انتخابی را برگزار کردیم، اردو و تمرین گذاشتیم که تیم به امیدهای دنیا برود اما حالا اسیر بلاتکلیفی شده ایم و واقعاً نمی دانیم جواب بچه ها را چطور بدهیم. مسئولان پول دارند که ورزشگاه آزادی را بازسازی نمایند اما برای حضور امیدها در مسابقات دنیای پول ندارند.

وی ادامه داد: این بچه ها امیدهای اصلی ما در المپیک آینده هستند و از دست دادن مسابقات دنیای خیلی به ضرر تیم خواهد بود. در این مدت بدون هیچ هزینه ای کار کردیم، بچه ها با جان و دل تمرین کردند، تدارکات خاصی هم برای تیم در نظر گرفته نشد، به تورنمنت بین المللی هم نرفتیم، اما خبر عدم اعزام تیم یک شوک بزرگ به من ایجاد کرد، با وجود تمام مشکلاتی که بود می خواستیم در امیدهای دنیا بهترین کشتی ها را بگیریم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان اعلام نمود: یکی از بچه ها امروز خواب ماند و کمی دیرتر برای تمرین رسید. در حال وزن کم کردن است و او را توبیخ کردم که نظم را به او یاد بدهم. به گریه افتاد و عذرخواهی کرد، حالا من چطور باید به او بگویم که تیم اعزام نمی گردد و همه این سخت گیری ها و دشواری های وزن کم کردن بی ثمر بوده؟ من واقعاً نمی دانم باید چطور به تیمم بگویم بروید به خانه تان، تیم اعزام نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 87

به "خیرآبادی: برای تعمیر استادیوم آزادی پول دارند برای مسابقات جهانی کشتی امید ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرآبادی: برای تعمیر استادیوم آزادی پول دارند برای مسابقات جهانی کشتی امید ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید