راه یاب مللدر گیر ودار نبودبازیکن، امیدواربه کسب نتیجه درنیم فصل

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران - گروه استان ها: والیبال یکی از ورزش هایی است که از دیرباز در میان مردم جهان و به خصوص ایران و کردستان رواج داشته است و مردم به آن علاقه خاصی را نشان داده اند.

راه یاب مللدر گیر ودار نبودبازیکن، امیدواربه کسب نتیجه درنیم فصل

برگزاری رقابت های حرفه ای لیگ والیبال در کشور با وجود موفقیت های کسب شده توسط تیم ملی والیبال در سال های گذشته رونق خاصی گرفته است و بازیکنان سرشناس و مطرحی در این مسابقات پرورش داده می شوند تا به مقاطع بالاتر در رده باشگاهی و در نهایت تیم ملی والیبال کشور برسند.

در استان کردستان نیز همانند دیگر نقاط کشور هستند کسانی که به ورزش والیبال علاقه خاصی دارند و همواره می خواهند در استان کردستان نیز همانند دیگر نقاط کشور ورزش حرفه ای دنبال شود و تیم های ورزشی در استان فعالیت کنند.

با توجه به پیشینه ورزش والیبال در استان کردستان و اینکه در این استان والیبال علاقه مندان خاص خود را دارد در نتیجه شاهد حضور تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در مسابقات لیگ برتر والیبال بودیم.

راه یاب ملل در سال اول با نام مریوان در لیگ برتر حاضر شد و در سال دوم با همه مسائل مالی با کمک های مسئولین استان دوباره در حالی که در آستانه انصراف از رقابت های لیگ برتر بود درست سه روز مانده به مسابقات تیم بسته شد و مسابقات خود را در این رقابت ها شروع کرد.

در حال حاضر درست در حالی که شش هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال کشور سپری می شود راه یاب ملل کردستان با پنج باخت در قعر جدول قرار گرفته است و تنها در یک بازی مقابل شهروند اراک پیروز شد که بعد از منحل شدن آن تیم بردهای راه یاب ملل به صفر رسید و با پنج باخت متوالی در آخر جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت.

هر چند که راه یاب ملل کردستان در حال حاضر در قعر جدول رقابت های لیگ برتر والیبال واقع شده است ولی مدیرعامل و سرمربی باشگاه امیدوارند که در نیم فصل دوم و با تقویت تیم به نتایج بهتری دست پیدا کند.

پرداخت 30 درصد قرارداد بازیکنان راه یاب ملل کردستان

خبات بیگلر مدیرعامل تیم راه یاب ملل کردستان به خبرنگاران، گفت: قبل از شروع مسابقات لیگ برتر والیبال خودمان هم می دانستیم که تیم نتیجه نخواهد گرفت و این شرایط پیش می آید.

وی افزود: از تیمی که درست سه روز مانده به شروع مسابقات لیگ تشکیل شده است و هیچ تمرین و بازی تدارکاتی نداشته است که نمی توان انتظار برد داشت.

بیگلر در ادامه با اشاره به پرداختی بازیکنان تیم راه یاب ملل کردستان، بیان کرد: با وجود همه مسائل مالی ما تا به حال 30 درصد حق قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم تا مشوقی برای تلاش بازیکنان در زمین بازی باشد.

وی ادامه داد: در حالی تیم راه یاب ملل کردستان بسته شد که 15 تیم لیگ برتری و 7 تیم دسته یکی بسته شده بودند و همه بازیکنان با تیم های خود قرارداد بسته بودند و هیچ بازیکن آزادی برای جذب در راه یاب ملل وجود نداشت و ما با بازیکنانی که هیچ تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند قدم به لیگ برتر گذاشتیم.

مدیرعامل تیم والیبال راه یاب ملل کردستان اظهار کرد: همه امید ما به نیم فصل دوم است و امیدواریم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان بهتر و کمک های مسئولین استانی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

به کسب نتایج بهتر در ادامه رقابت های لیگ برتر امیدواریم

همزمان با امیدواری مدیرعامل باشگاه راهیان ملل کردستان برای کسب نتیجه در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، سرمربی این تیم هم به نیم فصل دوم بسیار امیدوار است و گفت: در سایه تلاش بازیکنان می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

آرش صادقیانی گفت: تیم ما از لحاظ هزینه ای و بودجه ای که در اختیار دارد، تیم آخر در میان تیم های لیگ برتری است و بنابر این باید واقع بین باشیم که یک تیم یک یا دو میلیارد تومانی در برابر تیم های بزرگی که تا 20 میلیارد تومان هزینه کرده اند هیچ قدرت و دوامی نخواهد داشت.

وی افزود: متأسفانه زمانی که تیم راه یاب ملل بسته شد هیچ بازیکن آزادی برای بازی در تیم راه یاب ملل وجود نداشت و ما مجبور شدیم بدون داشتن هیچ گونه تمرین و بازی تدارکاتی با بازیکنان جوان و کم تجربه ای که داشتیم در این مسابقات حاضر شویم.

صادقیانی اظهار کرد: در حال حاضر تیم ما حداقل از دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال 4 ماه از لحاظ بدنسازی، تمرینات و … عقب است اما این را نیز باید گفت که تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است.

سرمربی تیم راه یاب ملل کردستان بیان کرد: امسال 9 بازیکن ما اولین حضور خود را در مسابقات لیگ برتر تجربه می کنند و هدف اصلی ما با بازی در این مسابقات زنده نگه داشتن والیبال کردستان در کشور است.

وی افزود: ما هیچ وقت از پیش باخته وارد زمین بازی نمی شویم و در هر بازی با تمام تلاش خودمان بازی خواهیم کرد.

صادقیانی به باخت راه یاب ملل در آخرین بازی خود مقابل خاتم اردکان اشاره کرد و گفت: ما در حالی مقابل خاتم اردکان وارد بازی شدیم که هفت نفر از بازیکنان ما به علت سرماخوردگی مصدوم بودند و درست چند ساعت قبل از مسابقه از بیمارستان ترخیص شده بودند.

در خاتمه با توجه به آنچه گفته شد باید به برگشتن راه یاب ملل کردستان با وعده مسئولین و تلاش کادر فنی و سرمربی و بازیکنان این تیم امیدوار بود تا به روزهای اوج خود برگردند و راه باخت های متوالی را فراموش کنند.

کسب نتیجه از سوی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان نه تنها باعث تشویق بیشتر حضور نوجوانان در این رشته ورزشی خواهد شد، بلکه می تواند بخشی از ظرفیت های ورزشی استان کردستان را نیز به کشورمان معرفی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1291

به "راه یاب مللدر گیر ودار نبودبازیکن، امیدواربه کسب نتیجه درنیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یاب مللدر گیر ودار نبودبازیکن، امیدواربه کسب نتیجه درنیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید