راهنمای خرید بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست؛ 10 مورد پرفروش در خبرنگاران

به گزارش مجله جگوار، همه شما بدون شک می دانید که یکی از راه های داشتن پوستی سالم و شاداب، آبرسانی و مرطوب کردن به موقع آن است. برای آبرسانی صورت، مهم است که محصولی باکیفیت و متناسب با پوست خود پیدا کنید تا بتوانید بیشترین تاثیر را از آن بگیرید. در این مطلب از خبرنگاران مگ قصد داریم 10 مورد از پرفروش ترین و بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست را به شما معرفی کنیم که می توانید با قیمتی مناسب از سایت خبرنگاران تهیه کنید؛ با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست؛ 10 مورد پرفروش در خبرنگاران

آیا واقعا لازم است از کرم آبرسان استفاده کنم؟

قبل از معرفی برخی محصولات پرفروش، بیایید کمی درباره اهمیت این دسته از لوازم بهداشتی و مراقبتی صحبت کنیم و بدانیم که بهترین آبرسان پوست باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

در پاسخ به سوال اول، باید بگوییم که بله؛ وظیفه اصلی کرم آبرسان، رطوبت دهی بیشتر به پوست و کمک به جلوگیری از خشک شدن آن است. شاید در ابتدا عادت کردن به استفاده از یک کرم به صورت روزانه و در زمان مشخص برایتان سخت باشد، اما مطمئن باشید این کار تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره شما خواهد گذاشت.

1. از خشکی پوست جلوگیری می کند

هوای گرم، هوای سرد، تهویه هوا و دمای فضایی که در آن هستید؛ آیا می دانستید تمام این فاکتورها بر روی مقدار رطوبت پوست شما تاثیر می گذارند؟ این جاست که یک کرم مرطوب کننده و آبرسان به کمک شما خواهد آمد. کرم های آبرسان به بازگردانی و جایگزین کردن رطوبت از دست رفته پوست کمک می کنند و همچنین از خشک شدن پوست و از بین رفتن رطوبت آن در آینده هم جلوگیری می کنند.

2. روند پیری پوست را کند می کنند

حقیقتی که باید بدانید این است که اگر پوست شما هیدراته باشد، شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد. شاید فکر کنید که چرا از الان به این موضوع فکر کنم؟ در واقع استفاده از کرم آبرسان به شما کمک می کند تا روند پیری پوست را کند کنید و از به وجود آمدن خطوط ریز و چین و چروک جلوگیری کنید. همچنین بعد از استفاده از کرم آبرسان یک حس لطافت و شادابی در پوست خود احساس خواهید کرد که واقعا ارزش همه چیز را دارد!

3. کمک به مبارزه با جوش و آکنه

شاید به نظر کمی عجیب برسد، اما در واقع این طور است. زمانی که پوست شما خشک می شود، به غدد پوستتان پیامی ارسال می شود تا روغن بیشتری تولید کنند تا بتوانند پوست را مرطوب نگه دارند؛ در نتیجه این اتفاق منافذ پوستی شما با این روغن تولید شده مسدود می شود و شما با جوش ها و آکنه ها روبرو خواهید شد. بنابراین می توان گفت اگر به موقع و درست پوست خود را آبرسانی کنید و آن را هیدراته نگه دارید، می توانید تولید چربی در پوست را هم کنترل کنید.

4. محافظت در برابر نور خورشید

قطعا می دانید که SPF چقدر مهم بوده و در سلامت پوست چقدر تاثیر می گذارد؛ بنابراین شما برای محافظت از پوست خود می توانید محصولاتی را تهیه کنید که چند کاره هستند (مانند بی بی کرم ها و سی سی کرم ها) و با آن ها هم پوست خود را آبرسانی کنید و هم در برابر اشعه های مضر نور خورشید از آن محافظت کنید.

5. تسکین پوست های حساس

آیا پوست حساس و ملتهب دارید؟ آیا پوستتان دچار لکه های خشک و خارش دار شده است؟ پوست های حساس نیاز به مراقبت ویژه تری دارند و مهم است که با محصولات مناسب آن را آبرسانی کنید. بهتر است در پی محصولی باشید که در ترکیبات خود حاوی مواد تسکین دهنده مثل آلوئه ورا، بابونه، عسل و بلغور جوی دوسر باشد.

کدام کرم آبرسان مناسب من است؟

هزاران مدل از محصولات مختلف در بازار وجود دارد؛ از ژل گرفته تا روغن و کرم، اما همه این محصولات یک هدف دارند و آن هم رطوبت رسانی پوست شماست. بیشتر کرم های آبرسان در ترکیبات خود حاوی موادی مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین، سرامید و ویتامین های مختلف هستند تا بتوانند لایه های عمیق پوست را آبرسانی کنند.

کرم های آبرسان می توانند از جوش و آکنه جلوگیری کنند و به شاداب تر و براق شدن پوست کمک کنند، بنابراین با استفاده مداوم از آن در روتین روزانه، تا حدودی باعث روشن شدن پوست شما هم می شوند. بهترین آبرسان برای پوست چرب، مدلی است که بر پایه آب و غیرکومودون زا باشد تا روی پوست احساس سنگینی ایجاد نکند و منافذ را مسدود نکند. بهترین آبرسان پوست چرب مدلی است که فاقد الکل، پارابن و روغن باشد.

اگر هم پوست خشکی دارید و به دلایل مختلف همیشه پوست صورتتان پوسته پوسته می شود بهترین آبرسان پوست خشک برای شما مدلی است که بافت غلیظ تری داشته باشد و در عین حال به نرم شدن پوستتان هم کمک کند.

اگر در پی کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی هستید، برندهای سیمپل، نوتروژینا، کلینیک، لورآل و بادی شاپ برخی از برندهای معتبر و محبوب در بین مردم هستند.

چه زمانی باید از کرم آبرسان استفاده کنم؟

از آن جایی که در صبح و شب قبل از خواب صورت خود را با شوینده مخصوص می شویید، بهترین زمان است که پوست تمیز خود را آبرسانی کنید. در صبح از یک آبرسان سبک استفاده کنید و قبل از خواب به سراغ محصولات قوی تر که خاصیت کلاژن سازی، لیفت کنندگی و… دارند بروید.

به طور کلی لازم است که روزانه 2 بار از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید، اما استفاده از آن قبل از خواب اهمیت بیشتری دارد. فقط مطمئن شوید که 30 دقیقه قبل از اینکه صورت شما به بالش بخورد، کرم را بزنید و اجازه دهید تا جذب پوست شود.

پرفروش ترین و بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست در سایت خبرنگاران

حالا که اهمیت استفاده و زمان مناسب برای استفاده از کرم آبرسان را می دانید، بیایید با 10 مورد از محبوب ترین مدل ها که در سایت خبرنگاران موجود هستند، آشنا شوید.

1. کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic

این کرم آبرسان از برند راکوتن 50 میلی لیتر حجم دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف می تواند لطافت پوست شما را حفظ کند. این محصول برای افرادی که دارای پوست چرب و مختلط هستند طراحی شده است. کرم راکوتن فاقد چربی بوده و پوست شما را به طور عمیق رطوبت رسانی کرده و هیچ گونه حساسیتی برای پوست های حساس ایجاد نمی کند.

آلانتوئین، اینولین، پانتنول، دایمتیکون از ترکیبات موجود در این کرم آبرسان هستند. کرم راکوتن به ترمیم بافت پوست و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. روزانه 2 بار می توانید از این محصول استفاده کنید.

2. کرم مرطوب کننده و آبرسان ایباگ مدل شیر گاو

کرم ایباگ 80 گرم حجم دارد و بافت آن نرم و ملایم است. بعد از استفاده از این هیچ گونه چسبندگی را روی پوست خود احساس نخواهید کرد. این کرم حاوی شیر گاو بوده که می تواند رطوبت از دست رفته پوست را تامین کند و باعث تغذیه و آبرسانی آن شود.

همه افراد با نوع پوست مختلف می توانند به صورت روزانه از این کرم استفاده کنند. کرم آبرسان ایباگ حاوی ویتامین های A و B بوده و رایحه وانیلی و شیری دارد.

3. کرم مرطوب کننده درمالیفت مدل Hydralift AC Cream

اگر پوست چربی دارید و تحت درمان با داروهای ضد جوش هستید و در پی یک کرم آبرسان مناسب می گشت، این محصول می تواند پیشنهاد خوبی به شما باشد. کرم آبرسان درمالیفت توانایی نفوذ به لایه های عمقی پوست شما را دارد و ترشح چربی در آن را کنترل خواهد کرد. این کرم می تواند در دسته بهترین آبرسان پوست چرب ایرانی قرار بگیرد.

این کرم مرطوب کننده فعالیت باکتری های جوش زا را کاهش می دهد و در عین حال رطوبت لایه شاخی پوست را حفظ می کند. کرم آبرسان درمالیفت برای پوست های خشک هم تولید شده است. حجم این محصول 50 میلی لیتر است.

4. کرم آبرسان نو آکنه مدل Gel

فرمولاسیون این کرم آبرسان برای پوست های چرب و جوش دار طراحی شده و در ترکیبات خود حاوی هیالورونیک اسید، نیاسین آمید و سرامید است که می توانند پوست شما را عمیقا آبرسانی کنند، مانع بسته شدن منافذ شوند و همچنین تولید چربی را در آن کنترل کنند. کرم نو آکنه بافت بسیار سبک و زودجذبی دارد و هیچ گونه احساس چربی روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد. این محصول 70 میلی لیتر حجم دارد.

5. کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن

پنجمین محصول در لیست پرفروش های خبرنگاران ، کرم آبرسان 50 میلی لیتری بایو آکوا است که افراد با پوست های حساس، خشک، چرب، مختلط و معمولی می توانند از آن استفاده کنند. این کرم خاصیت ضد پیری دارد و می تواند به روشن شدن و شاداب شدن پوست شما کمک کند.

کرم آبرسان بایو آکوا با مواد طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و با حفظ رطوبت، به احیا شدن آن نیز کمک می کند.

6. کرم آبرسان دست و صورت لافارر مدل 04

این محصول از برند لافارر 75 میلی لیتر حجم دارد و برای پوست صورت، گردن، دست و هر قسمت دیگری از بدن قابل استفاده است. عصاره آلوئه ورا، پنیرک، روغن زیتون و روغن بادام موجود در این محصول باعث رطوبت رسانی عمیق پوست می شوند و از التهاب، قرمزی و حساسیت جلوگیری می کنند؛ بنابراین اگر پوست حساسی دارید، این کرم پیشنهاد خوبی به شما خواهد بود.

کرم آبرسان لافارر حاوی ترکیبات تقویت کننده، عصاره های گیاهی و ویتامین های A و C بوده که پوست را عمیقا آبرسانی می کند، روند پیری پوست را کند می کند و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

7. کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo

کرم آبرسان الیوکس برای پوست های چرب و حساس فرموله شده است و به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا، عصاره بامبو، اوره و روغن زیتون می تواند PH پوست را تنظیم کند. این محصول بافت سبک و زودجذبی دارد و توانایی رطوبت رسانی به پوست را بدون ایجاد احساس سنگینی دارد. حجم کرم آبرسان الیوکس 70 میلی لیتر است.

8. کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil Plus

کرم مرطوب کننده کامان 250 میلی لیتر حجم دارد و برای افرادی که دارای پوست خشک هستند، می تواند یک آبرسان قوی پوست صورت و دست باشد. این کرم حاوی ویتامین E، عصاره آلوئه ورا و عصاره آووکادو است که پوست شما را به خوبی مرطوب و چربی از دست رفته آن را بازسازی می کند.

این محصول دارای اثربخشی 24 ساعته بوده و برای دست و صورت قابل استفاده است. فرمولاسیون این کرم از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و می تواند پوستتان را تغذیه کند.

9. کرم آبرسان سیمپل مدل Light

اگر پوستتان مستعد جوش است یا آن قدر حساس است که با هر کرمی قرمز می شود یا اینکه پوستتان خشک است و کرم های مخصوص پوست خشک روی صورتتان سنگینی می کنند، کرم آبرسان از برند سیمپل می تواند پیشنهاد خوبی به شما باشد.

کرم سیمپل یکی از بهترین آبرسان طبیعی پوست بدون الکل، بدون رایحه، بدون رنگ و عطر، ضد حساسیت و غیرکومودون زا است که می تواند پوست شما را بدون ایجاد ناراحتی، آبرسانی کند. این محصول 125 میلی لیتر حجم دارد و بر پایه آب است. ویتامین B5 ،E، گلیسیرین و آلانتوئین از ترکیبات این کرم هستند که پوست را هیدراته می کنند.

10. کرم آبرسان نوتروژینا مدل Soothe

کرم آبرسان نوتروژینا با 75 میلی لیتر حجم، بهترین آبرسان پوست فرانسوی است و افراد با پوست چرب، مختلط و دهیدراته می توانند از آن استفاده کنند. این کرم آنتی باکتریال بوده و به تسکین پوست، از بین بردن التهابات و جلوگیری از بسته شدن منافذ آن کمک می کند. این کرم فاقد پارابن و غیرکومودون زا بوده و می تواند به روشن تر شدن و درخشان شدن آن کمک کند.

منبع: Stives

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2340

به "راهنمای خرید بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست؛ 10 مورد پرفروش در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست؛ 10 مورد پرفروش در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید