راه اندازی تورهای تلفیقی عمان و سیستان و بلوچستان برای اروپایی ها

به گزارش مجله جگوار، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: به زودی تورهای تلفیقی از بازارهای هدف گردشگری اروپایی با موضوع کشور عمان و استان سیستان و بلوچستان عملیاتی می گردد.

راه اندازی تورهای تلفیقی عمان و سیستان و بلوچستان برای اروپایی ها

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

میراث آریا: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی امروز 8 تیرماه 99 اظهار کرد: با توجه به مذاکرات اجرا شده، در سفر احمد شیخی مشاور گردشگری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمان، توافقات جدیدی حاصل شد.

او گفت: با توجه به مذاکرات اجرا شده با تور اپراتورهای عمانی که با بازارهای هدف گردشگری اروپایی فعالیت می نمایند، توافق های لازم حاصل شده است که می تواند زمینه افزایش ورود گردشگران بین المللی را به استان فراهم کند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: از آنجا که بیشتر تورهای گردشگران خارجی ورودی به کشور از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و چند مقصد سنتی معین صورت می گیرد و به دلیل بعد مسافت تورهای اندکی به سیستان و بلوچستان از این جهتها صورت میگیرد از این رو جهت عمان یک محور استراتژیک و تاثیرگذار برای توسعه گردشگری استان محسوب می گردد.

او گفت: با رایزنی های اجرا شده با بخش خصوصی عمان، در آینده نزدیک شاهد رونق گردشگران خارجی ورودی به استان به صورت مستقیم به وسیله فعال کردن این جهت خواهیم بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1049

به "راه اندازی تورهای تلفیقی عمان و سیستان و بلوچستان برای اروپایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تورهای تلفیقی عمان و سیستان و بلوچستان برای اروپایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید