زنی که با خود ازدواج کرد!

به گزارش مجله جگوار، یک زن 35 ساله پس از قطع رابطه با نامزد خود تصمیم گرفت در سر تاریخ مقرر مراسم جشن عروسی خود را برگزار کند.

زنی که با خود ازدواج کرد!

به گزارش خبرنگاران، مگ تیلور موریسون اهل آتلانتا در ژوئن 2020 از نامزد خود جدا شد، اما مصمم به برگزاری مراسم عروسی خود بود و ماه ها تدارکات این مراسم را آماده کرد.

او یک کیک عظیم سفارش داد و لباس عروسی و حلقه برای خود انتخاب کرد. مگ تیلور هدف از برگزاری مراسم عروسی خود را اقدام به عشق به خود توصیف کرد.

عروس در این مراسم یک آینه نیز آورده بود و پس از مشاهده تصویر خود در آینه آن را بوسید.

مادر مگ در ابتدا احساس نگرانی می کرد که تصمیم دخترش برای ازدواج با خودخواهی روبرو گردد، اما از نظر مگ ازدواج با خودش تجربه ای مثبت بوده است که به او یادآوری می نماید به قضاوت خود اعتماد کند و سلامتی و خوشبختی خود را در اولویت قرار دهد.

در این مراسم ده نفر از نزدیکترین دوستان مگ نیز حضور داشتند و همه مهمانان از دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا پیروی کردند.

مگ می گوید من می خواستم به عنوان یک عمل خود محبت آمیز با خودم ازدواج کنم و فکر کردم که برای برگزاری این عروسی به شخص دیگری نیاز ندارم. با این حال او می گوید که از آنچه مردم فکر می نمایند عصبی است. مادرم عظیمترین حامی من است در ابتدا از این کار ناراحت بود و می خواست من مراقب نحوه مواجهه با دیگران باشم.

وی اضافه کرد: برای روز عروسی موهایم را مرتب کردم و کیک سفارش دادم و لباس و حلقه و گوشواره خریدم. هزینه این ها در کل حدود یک هزار پوند شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1501

به "زنی که با خود ازدواج کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنی که با خود ازدواج کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید