ضرورت استفاده از کارت سوخت خودرو برای سوخت گیری از 22 مردادماه

به گزارش مجله جگوار، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای پیرو اجرای سیاست های دولت و مجلس شورای اسلامی، بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت گیری در صندلی های عرضه از روز سه شنبه (22 مردادماه) تاکید نمود.

ضرورت استفاده از کارت سوخت خودرو برای سوخت گیری از 22 مردادماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شرح زیر است:

به اطلاع هم وطنان عزیز می رساند که در اجرای سیاست های دولت محترم و در پی اطلاعیه ها و مصاحبه های اجرا شده پیشین، تاکید می کند که از صبح روز سه شنبه (22 مردادماه) جاری، تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند. در این زمینه توجه هم وطنان را به نکات زیر جلب می کند:

1- در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مسئله ای روبرو شدند، به وسیله سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره 09627 اقدام کنند. لازم به شرح است که تا تاریخ 1398/06/22 علاوه بر رمز جاری کارت، 4 رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج شده، به عنوان رمز کارت در صندلی سوخت گیری، قابل قبول می باشد.

2- به رغم همه کوشش های اجرا شده، برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت خود را گم نموده اند، احتمال دارد هنوز تعدادی از مالکان خودروها، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، لذا برای حل مشکل تحویل سوخت به این گونه خودروها، مقرر شده که به مدت محدودی از کارت صندلی دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و حسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

3- مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی برای تقاضای صدور کارت سوخت المثنی به عمل نیاورده اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس 10+ نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت المثنی اقدام کنند. به زودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست ها راه اندازی خواهد شد و در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

4- حدود 500 هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه های پست برگشت داده شده و درباجه های معطله پست می باشد. مالکان خودروها می توانند با مراجعه به وب سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه کنند.

در هر حال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تمامی کوشش خود را خواهد نمود که در اجرای این طرح، هم وطنان با کمترین مشکل روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 257

به "ضرورت استفاده از کارت سوخت خودرو برای سوخت گیری از 22 مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده از کارت سوخت خودرو برای سوخت گیری از 22 مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید