عاشوری: همه تیم ها مقابل گل گهر دفاع می نمایند، امیدوارم نساجی و پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش مجله جگوار، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: همه تیم ها برابر گل گهر دفاع می نمایند و این کار ما را برای نتیجه دریافت سخت تر می نماید.

عاشوری: همه تیم ها مقابل گل گهر دفاع می نمایند، امیدوارم نساجی و پرسپولیس را شکست دهیم

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی گل گهر بعد از تساوی خانگی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط خوب است و خودمان را آماده بازی با نساجی می کنیم. ما در بازی قبلی 2 امتیاز حساس از دست دادیم و اگر این بازی را می بردیم شرایط خوبی در جدول پیدا می کردیم. به هر حال فوتبال هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و باید کوشش کنیم تا در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا گل گهر به غیر از بازی با سایپا در چند مسابقه امتیازهای حساسی از دست داد؟ مطرح کرد: فاصله تیم ها از لحاظ فنی و امتیازی در لیگ سال جاری کم است و می بینید که جدول چقدر فشرده است. هر تیمی ممکن است در یک مقطع خوب امتیاز نگیرد و این طبیعی است. از طرفی شناحت تیم ها نسبت به هم بیشتر شده و این موضوع هم نتیجه دریافت را سخت تر می نماید.

عاشوری در مورد اینکه بیشتر حریفان گل گهر بعد از بازی برابر این تیم به این موضوع اشاره کردند که تیم قلعه نویی رو به بازی مستقیم و استفاده از توپ های بلند می آورد، گفت: شما باید این را هم در نظر بگیرید که حریفان برابر ما چگونه بازی می نمایند. همه تیم ها برابر گل گهر دفاع می نمایند و این موضوع کار را سخت می نماید به همین دلیل مجبور می شویم برای شکستن دفاع فشرده حریفان از توپ های بلند استفاده کنیم، ضمن اینکه شرایط زمین در برخی استادیوم ها اصلا خوب نیست. در فوتبال همه تیم ها که نمی توانند مثل بارسلونا بازی نمایند.

وی در ارتباط با شانس گل گهر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما دوست داریم بهترین رتبه را به دست بیاوریم اما باید بازی به بازی جلو برویم. تا انتها نیم فصل دو بازی مهم با نساجی و پرسپولیس داریم که امیدوارم از این 2 بازی 6 امتیاز بگیریم تا شرایط مان در جدول بهتر گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1527

به "عاشوری: همه تیم ها مقابل گل گهر دفاع می نمایند، امیدوارم نساجی و پرسپولیس را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: همه تیم ها مقابل گل گهر دفاع می نمایند، امیدوارم نساجی و پرسپولیس را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید