قیمت محصولات سایپا (هفته اول شهریور)

به گزارش مجله جگوار، قیمت خودرو در هفته اول شهریور ماه نسبت به هفته سوم مرداد ماه، کمی پایین آمده است، اما می توان گفت که قیمت بیشتر خودروهای سایپا و حتی دیگر خودروساز ایرانی، در این هفته ثابت بوده است. بعضی از کارشناسان این حوزه، ثابت بودن قیمت ها در هفته اول شهریور ماه را ناشی از واردات خودروهای وارداتی می دانند و این در نهایت محدود به حدس و گمان می گردد. بنابراین، باید دید که واردات خودرو و بعلاوه تغییر در روند خرید و فروش خودروهای داخلی، چه تاثیری در بازار خودرو خواهد داشت و آیا این بازار می تواند به یک ثابت نسبی برسد.

قیمت محصولات سایپا (هفته اول شهریور)

خودروهای سایپا در کنار محصولات ایران خودرو از جمله پرفروش ترین خودروهای داخلی در بازار ایران هستند و بسیاری همواره در پی این هستند تا از به روزترین قیمت این محصولات باخبر شوند. در زیر به قیمت بعضی از محصولات پرفروش سایپا در هفته اول شهریور ماه اشاره خواهیم کرد.

قیمت پراید وانت

قیمت پراید وانت در سایت های اگهی خودرو مانند شیپور 265 میلیون تومان است که با توجه به اینکه فراوری این محصول متوقف شده است، محصولات داخل بازار برای فراوری سالِ 1400 هستند.

قیمت پراید

پراید نیز از جمله محصولات سایپا است که دیگر فراوری نمی گردد و محصولات داخل بازار برای سال های قبل هستند. به این ترتیب، قیمت پراید صفر برای سال 1401 به قبل است. قیمت پراید 111 صفر مدل 99 حدود 270 میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت پراید 131 مدل 99 حوالی 260 میلیون تومان است.

قیمت کوئیک

قیمت کوئیک دنده ای در بازار آزاد به 336 میلیون تومان رسیده است. برای خرید کوئیک R حدود 340 میلیون تومان باید پرداخت کنید و کوئیک پلاس اتوماتیک 411 میلیون تومان و تیپ DA نیز 338 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت تیبا

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل 1401 حوالی 320 میلیون تومان اعلام شده است. علاوه بر این، قیمت تیبا EX هاچ بک مدل 1401 نیز حدود 325 میلیون تومان است.

قیمت شاهین

اما گران ترین محصول سایپا، شاهین است که 560 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. شاهین G مدل 1400 هم، با قیمت نهایی 571 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2325

به "قیمت محصولات سایپا (هفته اول شهریور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت محصولات سایپا (هفته اول شهریور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید