لزوم تداوم شبانه روزی کنترل کرونا در بیمارستان های خوزستان

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان بر لزوم تداوم کنترل شیوع کرونا و درمان بیماران از سوی بیمارستان های استان تاکید کرد.

لزوم تداوم شبانه روزی کنترل کرونا در بیمارستان های خوزستان

غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان 156 تختخوابی باغملک که امروز (23 بهمن ماه) به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت انجام شد، اظهار کرد: با تلاش وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، این بیمارستان با استانداردهای کشوری و ظرفیت های لازم افتتاح شد. بیمارستان 156 تختخوابی باغملک نسبت به بیمارستان قبلی؛ استاندارد، پیشرفته و مجهز است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: این بیمارستان به مردم شریف باغملک که در طول 40 سال انقلاب از خودگذشتگی های زیادی داشتند، تقدیم می شود. امیدواریم با راه اندازی این بیمارستان، سطح خدمات بهداشتی و درمانی در باغملک بهبود پیدا کند و رضایتمندی مردم بیش از پیش شود.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با تامین نیروهای متخصص، زمینه را برای کاهش رفت و آمد شهفرایندان به مرکز استان که همراه با خطرات و هزینه هایی است، فراهم کنیم.

شریعتی با تاکید بر لزوم افزایش سطح خدمات و استانداردهای سلامت در جامعه، اضافه کرد: در یک سال گذشته دانشگاه های علوم پزشکی به صورت شبانه روز با کرونا درگیر بوده اند و بسیار خوب بیماری را کنترل کردند و تعداد پیک های خوزستان از کشور کمتر بوده است؛ باید این فرایند ادامه یابد تا واکسیناسیون و ایمنی کامل ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1522

به "لزوم تداوم شبانه روزی کنترل کرونا در بیمارستان های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تداوم شبانه روزی کنترل کرونا در بیمارستان های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید