بازسازی ویلا: مجموعه تاریخی تپه وداغ گلپایگان بازسازی می گردد

به گزارش مجله جگوار، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گلپایگان از برنامه ریزی های لازم برای شروع بازسازی برج های تپه تاریخی وداغ در این شهرستان اطلاع داد.

بازسازی ویلا: مجموعه تاریخی تپه وداغ گلپایگان بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مصطفی قانونی امروز 24 شهریورماه سال 1400 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رشد کمی گردشگری در محور غرب استان تا پیش از شیوع کرونا، برنامه ریزی برای توسعه کیفی گونه های مختلف گردشگری به ویژه گردشگری فرهنگی در دستور کار این اداره قرار داشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گلپایگان ادامه داد: گلپایگان دارای 4 شهر است، لذا کوشش داریم تا گردشگری در تمام شهرهای این شهرستان در کنار مرکز شهرستان توسعه یابد.

او اضافه نمود: این اثر تاریخی در شهر گلشهر از توابع این شهرستان واقع شده، لذا با توجه به آسیب های جدی که به این اثر در سال های گذشته وارد شده بود، در طی 3 سال گذشته استحکام بخشی بخش های مختلف مجموعه تاریخی بنا شده بر روی این تپه در دستور کار قرار گرفته و انجام شد، با این وصف سال جاری با برنامه ریزی های انجام برج های این مجموعه تاریخی بازسازی می گردد.

قانونی توضیح داد: این مجموعه تاریخی پس از اتمام بازسازی، به اسم نماد شهر گلشهر معرفی شده و امیدواریم تا نقش مهمی در توسعه گردشگری در این منطقه در دوران پسا کرونا ایفا نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1829

به "بازسازی ویلا: مجموعه تاریخی تپه وداغ گلپایگان بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: مجموعه تاریخی تپه وداغ گلپایگان بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید