معرفی شرکت هوایپمایی سنگاپور

به گزارش مجله جگوار، آشنایی با شرکت هواپیمایی سنگاپور

امروز می خواهیم شما را با یکی از 5 شرکت هواپیمایی برتر دنیا آشنا کنیم، شرکت هواپیمایی سنگاپور(سنگاپور Airlines). این شرکت هواپیمایی در حال حاضر یکی از مجهز ترین ناوگان های هواپیمایی دنیا را دارا است. سفر به تمامی قاره های دنیا را می توانید با شرکت هواپیمایی سنگاپور تجربه کنید. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق شرکت هواپیمایی سنگاپور را آنالیز کنیم و بهتر با آن آشنا شویم.

معرفی شرکت هوایپمایی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اطلاعات و تاریخچه شرکت هواپیمایی سنگاپور

در تاریخ 1 ماه مه سال 1947، شرکت هواپیمایی تحت عنوان مالاین ایر ویز در سنگاپور تاسیس شد. امروزه ما این کمپانی را به عنوان شرکت هواپیمایی سنگاپور در دنیا می شناسیم. سنگاپور ایر لاینز با در دست داشتن 111 فروند هواپیمای فوق مجهزو پرواز به تمامی قاره های دنیا، به حق یکی از 5 شرکت هواپیمایی برتر در سراسر دنیا می باشد. شرکت هواپیمایی سنگاپور در سال 2011، حدود 16/9 میلیون مسافر و در سال 2012 بیش از 18 میلیون مسافر را در سراسر دنیا جا به جا کرده است. این شرکت در سال 2010 به عنوان دومین شرکت بزرگ هواپیمایی دنیا شناخته شد و علت آن هم در آمد 14 میلیارد دلاری این ایر لاینز بود. البته نا گفته نماند که این ایر لاین تنها در زمینه پرواز و سیر و سفر در آسمان ها فعالیت ندارد! شرکت هواپیمایی سنگاپور، حامی و اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال سنگاپور نیز هست. یکی از هواپیمایی هایی که از شرکت های تابعه سنگاپور ایر ویز است، شرکت ترید ویندز می باشد که البته در حال حاضر به سیلک ایر تغییر نام داده است.

این شرکت در 30 مقصد، خدمات پروازی ارائه می دهد. یکی از نکات جالبی که درباره این ایرلاین وجود دارد این است که، هواپیمایی سنگاپور اولین هواپیمای 400-747 بوئینگ را برای پرواز های تجاری بر بالای آسمان آب های اقیانوس آرام به پرواز در آورد. این که می گوییم سنگاپور ایرلاینز در دنیا یکی از مجهز ترین ناوگان های هواپیمایی را دارا است به این خاطر است که علاوه بر ناوگانمجهزی که امروزه در دست این ایرلاین است، در سپتامبر سال 1998 با ارائه مجموعه ای جدید از محصولات و خدمات به ارزش 500 میلیون دلار استانداردهای جدیدی را در کلاس های پروازی خود ایجاد کرد. سنگاپور ایرلاینز، شرکت باری سنگاپور کارگو را به عنوانی شرکتی تابع از خودش در سال 2001 تاسیس کرد. می توان گفت این شرکت روز به روز وسعت خود ار افزایش می دهد. در سال 2004 ،این شرکت با استفاده از هواپیمای ایرباس، اولین پرواز بدون توقف خود را اول به لس آنجلس و بعد به نیویورک جشن گرفت.

در سال 2016، شرکت هواپیمایی سنگاپور از طرف سایت worldairlineawards به عنوان سومین شرکت برتر هواپیمایی شناخته شد و در این زمینه گوی سبقت را از شرکت های هواپیمایی عربی ربود. سنگاپور ایرلاینز با رجحان در طراحی فضای مناسب برای سرنشینان، خدمات کترینگ عالی در دنیا معروف شده است. سوئیت های مخصوص این ایرلاین توسط طراح مشهور فرانسوی جان جاکوس کوست ( Jean- Jacques Coste )، طراحی شده اند، ترکیبی از راحتی و لوکس بودن را با خود به همراه خود برای مسافران می آورند. البته ناگفته نماند که این سوئیت های لوکس فقط مخصوص هواپیماهای ایرباس A380 هستند. غذاهای مخصوص و بی نظیر این ایر لاین از نظر تنوع و کیفیت، زبانزد تمامی مسافران است.

نام شرکت هواپیمایی سنگاپور: سنگاپور Airlines

کد یاتا: SQ

کد ایکائو: SIA

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی سنگاپور: www.سنگاپورair.com

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی سنگاپور

سوئیت کلاس: می خواهیم بالاترین سطح کلاس های پروازی هواپیمایی سنگاپور را به شما معرفی کنیم. سوئیت کلاس ها را معمولا با هواپیمایی ایرباس انجام می دهند. در این کلاس پروازی، مسافرین از فضای اختصاصی خود استفاده می نمایند و کابین هایشان درب های کشویی دارد. فضای داخلی کابین در زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند. تخت خواب مستقل از جایگاه در این کلاس پروازی واقعا راحتی مسافران را تضمین می نماید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که ژان ژاک کوست که طراح فضای داخلی این هواپیما است، طراح قایق های بادبانی لوکس نیز هست و در طراحی فضاهای لوکس و راحت از بهترین های این رشته است. از دیگر ویژگی های سوئیت کلاس می توان به جایگاه های چرم قهوه ای، پنجره مجزا، میز متحرک برای سرو غذا، در صورت احتیاج یک تخت مستقل دیگر برای همراه خود و امکان پخش فیلم و موزیک از دیگر امکانات داخلی ین هواپیما است که در این کلاس پروازی در اختیار مسافران سنگاپور ایر لاین قرار می گیرد.

فرست کلاس: تعداد کم جایگاه های این کلاس پروازی، به صورت واضح نشان دهنده این امر است که با این که فرست کلاس از سوئیت کلاس پایین تر است اما با توجه به این که از کلاس های دیگر بالاتر است، امکانات خوبی را در اختیار مسافران می گذارد. فرست کلاس های هواپیمایی سنگاپور خود به 2 دسته فرست کلاس جدید و فرست کلاس تقسیم می شوند. جایگاه های جادار، فضای لگ روم، جایگاه هایی از جنس چرم مرغوب و قابلیت تختخواب شو بودنشان، منوی 24 ساعته از جمله خاص ترین امکانات این کلاس پروازی است.

بیزینس کلاس: دراین کلاس پروازی به علت رقابت بین خطوط مختلف هواپیمایی، در حال حاضر خدمات خوب و مناسبی به مسافران ارائه داده می گردد. در این کلاس پروازی سه بخش نیو بیزینس کلاس، بیزنس کلاس و رجیونال بیزینس کلاس وجود دارد که تنها تفاوتشان در طراحی جایگاه هایشان است. لگ روم، قابلیت تبدیل به تخت، پورت های مختلف برای اتصال به لوازم الکترونیکی و منوی غذاهای بین المللی از جمله امکانات این کلاس پروازی است.

پرمیوم اکونومی: این کلاس پروازی در بین پرمیوم اکونومی ها و یا حتی اکونومی های خطوط هوایی دیگر، حکم بیزینس کلاس را دارد. پورت های مختلف، منوی غذا، لگ روم متناسب با فضای جایگاه ها از جمله امکانات این کلاس پروازی است.

اکونومی: به ارزان ترین کلاس پروازی هواپیمایی سنگاپور در این لیست رسیده ایم. اما دانستن این نکته که سنگاپور ایرلاین، در این خط هوایی هم بهترین خدمات را ارائه می دهد خالی از لطف نیست. 2 دسته بندی اکونومی و نیو اکونومی در این کلاس پروازی وجود دارد. تنها تفاوتشان هم نیز در مدل جایگاه ها و راحتی آن ها است.

هواپیماهای شرک هواپیمایی سنگاپور

26 فروند هواپیمای ایرباس A330-300 (Airbus)

10 فروند هواپیمای ایرباس A350-900

19 فروند هواپیمای ایرباس A380-800

11 فروند هواپیمای بوئینگ 777-200

12 فروند هواپیمای بوئینگ 777-200ER

6 فروند هواپیمای بوئینگ 777-300

27 فروند هواپیمای بوئینگ 777-300ER

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 347

به "معرفی شرکت هوایپمایی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هوایپمایی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید