مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

به گزارش مجله جگوار، در تصویر زیر موارد کاشی کاری و گچ کاری انجام گرفته پروژه دماوند قابل ملاحظه می باشد.

مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

در انتها حتما بعد از اتمام لوله کشی تاسیسات برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی در طول مدت زمان اجرا پروژه باید از ملات ماسه وسیمان به جهت کاور کردن لوله ها استفاده کرد.

و در نهایت در عکس زیر اتمام کار اسکلت که شامل ستون ها و تیرها و سقف میشه رو میتونید ملاحظه بفرمایید و اما نکته بسیار بسیار مهم اجرایی که قبل از تموم شده سقف باید حواسمون به اون باشه بحث عایق بندی سقف است. این نکته شاید خیلی ساده و پیش پا افتاده باشه اما برای محل هایی مثل دماوند و حومه که سرمای شدید و اصطلاحا خشکی دارن، بحث عایق بندی میتونه خیلی مهم باشه.

یکسری مشاوره در زمینه تهیه سنگ و سرامیک و یا پارکت (لمینت) با شما مخاطبان محترم گروه آبان رو در خدمتتون هستیم. در مورد انتخاب سنگ و یا سرامیک در بازار امروز ساختمانی با طیف بسیار وسیعی از رنگ و کیفیت و همچنین ابعاد مواجه هستیم. برای اینکه بدونیم از چه ابعادی برای ویلا خودمون باید از سنگ یا سرامیک استفاده کنیم. توجه به این نکته که ابعاد بزرگ (منظور از 80 در 80 بزرگتر) به پیشنهاد تیم اجرایی گروه آبان مناسب فضاهایی با پذیرایی حداقل 150 متر مربع به بالا می باشد زیرا در این صورت میتواند به خوبی زیبایی و جلوه خودشه رو نشون بده و همچنین میزان پرتی به مراتب کمتری را نیز نسبت به سالن های کوچیکتر دارا می باشد. اما انتخاب از بین سرامیک و سنگ یک امر کاملا سلیقه ای و مرتبط به طراحی داخلی می باشد. الزاما سرامیک همیشه ارزان تر از سنگ به لحاظ اقتصادی نیست و ممکن است در برخی ابعاد ها و کیفیت ها و همچنین وارداتی بودن آن مزید بر علت باشد و از سنگ مشابه به مراتب گرانتر باشد.

منبع مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1895

به "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید