مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)

به گزارش مجله جگوار، 2- این نوع از پنجره این امکان را به شما می دهد سیستم های تک حالته و دوحالته را بر روی این بازشو اجرا کنید.

مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)

1-این سیستم به طوری طراحی شده که قابلیت باز شدن همزمان پنجره را دارد.

upvc ماده ای است که از مشتقات نفتی و سخت شده پلی وینیل کلراید (پی وی سی) می باشد، پنجره های دو جداره ایم از این ماده ساخته میشوند، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت، نفوذ سرما و گرما آلاینده ها به داخل ساختمان دارند. بعلاوه پنجره دو جداره upvc سرعت اجرای بالای دارند از نظر قیمت نسبت به پنجره های فلزی و آلومینیمی مقرون بصرفه می باشد. پنجره دوجداره UPVC از شیشه دوجداره تشکیل شده است که داخل پنجره دوجداره از گاز آرگون استفاده می گردد گاز آرگون دارای خواص زیادی می باشد که یکی از خواص آن ایجاد یک عایق برای حفظ دما می باشد

این پنجره جایگزینی است برای پنجره های کشویی می باشد. یراق آلات آن قیمت بالایی دارد اما پروفیل آن از نوع معمولی است وحداقل 50 % از پروفیل کشویی ارزانتر است از این رو می توان تفاوت قیمت آن را با پنجره های کشویی کم می کند. این نوع بازشو به همراه بازشو دوحالته از عایق ترین حالات بازشو است. این نوع یراق سایر مزایای یراق دوحالته به همراه مزایای پنجره دو جداره کشویی را با هم دارد.

منبع مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1859

به "مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید