تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مورد نظر گل محمدی، پا پس کشید!

به گزارش مجله جگوار، برای دومین بار، یکی از چهره های مورد نظر باشگاه پرسپولیس از حضور در ایران خودداری کرد.

تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مورد نظر گل محمدی، پا پس کشید!

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

باشگاه پرسولیس پس از مصاحبه انتقادی یحیی گل محمدی تمام تلاشش را برای جذب مهاجم برزیلی مورد نظر او به کار گرفت. طی یک هفته اخیر که باشگاه کمتر خبر رسانی کرد، در حال مذاکره و توافق نهایی با این مهاجم برزیلی بود. جالب این که این مهاجم شرایط سختی را نیز در نظر گرفته بود و به جز رقم قراردادش، آفر های زیادی را نیز می خواست، اما باشگاه پرسپولیس هیچ مخالفتی با این پیشنهاد ها نکرد تا درنهایت پیروز به جذب این بازیکن گردد.

او برای هر گل و پاس گل شرایط اقتصادی را مشخص نموده و باشگاه پرسپولیس نیز این شرایط را پذیرفت تا درنهایت با جذب این مهاجم همه چیز تمام گردد، اما روز قبل در حالی که باشگاه پرسپولیس در انتظار نهایی شدن این انتقال بود، ایمیلی را مبنی بر انصراف این بازیکن دریافت کرد.

این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام نمود با توجه به مشورت هایی که از داخل ایران دریافت نموده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین دلیل تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.

به نظر می رسد لو رفتن نام این بازیکن باعث شده بعضی از داخل ایران این بازیکن را از حضور در پرسپولیس منصرف نمایند. گویا این بازیکن قرار است راهی لیگ عربستان گردد. پیش از این یکی از مربیان مورد نظر گل محمدی از کشور انگلستان نیز در دقیقه 90 با همین بهانه به ایران و پرسپولیس نیامد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2149

به "تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مورد نظر گل محمدی، پا پس کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مورد نظر گل محمدی، پا پس کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید