نانسی پلوسی: این سیرک مضحک را متوقف کنید

به گزارش مجله جگوار، سران ارشد حزب دموکرات در کنگره آمریکا از جمهوریخواهان خواستند پیروزی جو بایدن در انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.

نانسی پلوسی: این سیرک مضحک را متوقف کنید

به گزارش خبرنگاران از فارس، نانسی پلوسی و چاک شومر از سران حزب جمهوریخواه خواستند نتیجه انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.

آن ها گفتند امتناع جمهوری خواستار از پذیرش پیروزی جو بایدن، برگزاری جلسه در این خصوص را با مانع روبرو نموده است.

به نوشته نشریه واشنگتن نیوزدِی، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: آن ها وسط یک سیرک مضحک قرار دارند و از پذیرش واقعیت سر باز می زنند. این سیرک را متوقف کنید و کاری را انجام دهید که برای مردم آمریکا واقعاً اهمیت دارد، سلامتی و امنیت مالی آن ها.

چاک شومر، رهبر دموکرات های سنا هم جمهوری خواستار کنگره را به تسلیم در مقابل دونالد ترامپ که از پذیرش شکست در انتخابات سر باز زده و اتهاماتی درباره تقلب در انتخابات را مطرح نموده، متهم کرد.

وی گفت: جمهوری خواستار سنا انکار واقعیت را متوقف کنید. از نشان دادن تردید در فرایند دموکراتیک ما به عمد و بدون پروا دست بکشید و بر کرونا تمرکز کنید.

ماه هاست که مذاکرات میان مقامات کاخ سفید و دموکرات ها درباره بسته جدید کمکی در ارتباط با همه گیری کرونا به بن بست خورده است.

مجلس نمایندگان بسته سه تریلیون دلاری را در ماه مه تصویب کرد اما سنای تحت کنترل جمهوری خواستار آن را نپذیرفت.

بعد از آن مجلس با تجدیدنظر این بودجه را به دو تریلیون دلار رساند اما جمهوری خواستار می گویند می خواهند آن را به حدود 500 میلیارد دلار برسانند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید و طبق برآورد رسانه های آمریکایی و اعلام بایدن، او پیروز انتخابات شده است.

این در حالی است که تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح و تهدید نموده مشخص تکلیف انتخابات را به دیوان عالی آمریکا می کشاند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1346

به "نانسی پلوسی: این سیرک مضحک را متوقف کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نانسی پلوسی: این سیرک مضحک را متوقف کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانسی پلوسی: این سیرک مضحک را متوقف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید