هاورتز: برای پنالتی هم آماده ایم ولی می خواهیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم

به گزارش مجله جگوار، مهاجم تیم ملی آلمان امیدوار است این تیم در 90 دقیقه بتواند کار انگلیس را در بازی تمام کند و شکست دهد.

هاورتز: برای پنالتی هم آماده ایم ولی می خواهیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکسپرس، دو تیم ملی فوتبال آلمان و انگلیس در یک هشتم نهایی یورو باید برابر هم به میدان بروند. در ضربات پنالتی تا به امروز آلمان سابقه بسیار خوبی برابر انگلیس داشته و توانسته این تیم را شکست دهد.

کای هاورتز مهاجم تیم فوتبال چلسی قبل از این ملاقات گفت: ما در کوشش هستیم تا در 90 دقیقه بازی را ببریم. مطمئناً شما باید برای ضربات پنالتی آماده باشید، به همین علت بعد از تمرین یک یا دو پنالتی زدیم و آماده هستیم. آنها با برترین بازیکنان دنیا در ترکیب به مصاف مات می آیند. البته آنها هنوز هم جای پیشرفت دارند، اما از نظر تهاجمی از کیفیت فردی بالایی برخوردار هستند. از طرف دیگر، من فکر می کنم این یک دوئل در شرایط برابر خواهد بود.

سه بازیکن انگلیس یعنی بن چیلول، ریس جیمز و میسون مونت که در چلسی بازی می نمایند برابر هاورتز هم تیمی خود به میدان خواهند رفت. هاورتز گفت:این اولین بازی من برابر انگلیس است. شما هنوز نمی توانید بگویید انگلیس برای من شناخته شده است. امیدوارم که من سه شنبه در ترکیب باشم.همه ما بسیار آماده و متمرکز هستیم. با اعتماد به نفس زیادی به آنجا می رویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1753

به "هاورتز: برای پنالتی هم آماده ایم ولی می خواهیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاورتز: برای پنالتی هم آماده ایم ولی می خواهیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید