هایما S5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک می آید

به گزارش مجله جگوار، هایما S5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک از سوی ایران خودرو عرضه خواهد شد. اما این خودرو از نظر فنی موتور چه ارتقاهایی داشته و تغییرات فنی خودرو آن چیست؟

هایما S5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک می آید

خبرنگاران - کامران سپهری مدیر برند محصولات هایما، با بیان این که محصول نو هایما S5 مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک (6AT)، به زودی به بازار عرضه خواهد شد، مهم ترین تغییرات این محصول را ارتقای قوای محرکه و گیربکس دانست.

به گفته وی گیربکس نو هایما S5 فراوری شرکت پاورتک ، یکی از برترین و با کیفیت ترین گیربکس های اتوماتیک بوده و از سیستم شش سرعته اتوماتیک که برترین و مناسب ترین سیستم برای شرایط جاده ای و آب و هوایی بازار ایران به شمار می رود، برخوردار است.

وی گفت: پس از حضور پیروز محصولات هایما در ایران، گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه ارتقای این محصولات از جمله S7 و S5 را در دستور کار قرار داد. در چند ماه گذشته نیز نسخه نو S7 به نام S7 پلاس به بازار عرضه شد و خوشبختانه مورد استقبال مشتریان و بازار نهاده شد.

تغییرات فنی خودرو با توجه به بنزین ایران

وی با بیان این که در مجموعه موتور این خودرو نیز ارتقاهایی از منظر عملکرد اجرا شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط بنزین ایران، با ارتقای اجرا شده، اندازه عملکرد و توان وزنی موتور ارتقا یافته و استهلاک آن کاهش یافته است. هم چنین بالاترین قابلیت اطمینان بر روی قوای محرکه این محصول ایجاد شده است.

مدیر برند محصولات هایما با اشاره به سایر تغییرات مکانیکی اجرا شده در هایما S5 مجهز به گیربکس اتوماتیک شش سرعته، اظهار کرد: مجموعه های پلوس جلو راست و جلو چپ، دسته موتور، رادیاتور، فیلتر هوا و کاتالیست های اول و دوم اگزوز و سوییچ چراغ ترمز عقب در این محصول تغییر یافته است.

وی در ادامه به تغییرات اجرا شده در زمینه تزیینات محصول اشاره و اعلام نمود: در این محصول، روکش جایگاه ها و رودری ها تغییر یافته و نیز کالیپرهای ترمز به رنگ قرمز درآمده ضمن این که جلو آمپر خودرو نیز تغییر یافته است.

به گزارش ایکوپرس، سپهری با تاکید بر این که در زمینه خدمات پس از فروش، تمامی قطعات مورد احتیاج و قطعات یدکی این محصول در دسترس است، گفت: با شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو، با کیفیت ترین خدمات به مشتریان ارایه خواهد شد.

قیمت روز

هایما اس 5 توربو (S5) در تاریخ 14 آذرماه 1400 در بازار حدود 700 میلیون تومان معامله می گردد.

بعلاوه هایما اس 7 توربو (S7) در تاریخ 14 آذرماه 1400 در بازار حدود 800 میلیون تومان به فروش می رسد.

در بازار هایما اس 7 توربو پلاس (+S7) در تاریخ 14 آذرماه 1400 در بازار حدود 825 میلیون تومان معامله می گردد.

منبع: بیت ران
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1960

به "هایما S5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایما S5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید