هواوی Y6 Pro 2019 در فیلیپین معرفی گردید

به گزارش مجله جگوار، شرکت هواوی ساعاتی پیش یک گوشی میان رده جدید با نام Y6 Pro مدل 2019 را در کشور فیلیپین معرفی کرد. هواوی در این کشور رقبایی همچون Realme C1 و Xiaomi Redmi Go در مقابل خود می بیند و Y6 Pro جدید برای رقابت با این گوشی ها وارد میدان شده است. این گوشی به پردازنده Heilo A22 مجهز شده که معماری چهار هسته ای دارد. در بخش پشتی این گوشی تنها یک دوربین وجود دارد و نمایشگر 6.1 اینچی و بدون حاشیه دستگاه، رزولوشن HD+ دارد. همچنین خبری از سنسور اثر انگشت در این گوشی نیست.

هواوی Y6 Pro 2019 در فیلیپین معرفی گردید

پردازنده این دستگاه سرعت 2 گیگاهرتزی دارد و در کنار آن، پردازشگر گرافیکی PowerVR Rouge GE8300 وجود خواهد داشت. این پردازنده مدیاتک در کنار سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، می تواند عملکرد خوبی را برای گوشی فراهم کند. حافظه داخلی دستگاه نیز 32 گیگابایتی خواهد بود اما در این گوشی صندلی کارت حافظه نیز تعبیه شده که کاربران می توانند کارت حافظه ای تا 512 گیگابایت را به این گوشی اضافه نمایند.

دوربین تکی که در بخش پشتی Y6 Pro قرار گرفته، رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد و لنزی با دیافراگم f/1.8 در جلوی آن قرار گرفته است. دوربین سلفی که درون بریدگی قطره مانند بالای نمایشگر قرار گرفته نیز رزولوشن 8 مگاپیکسلی خواهد داشت و هواوی حالت های عکاسی مختلف برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. هواوی Y6 Pro 2019 با رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای عرضه خواهد شد. باتری محصول نیز 3020 میلی آمپری است و به یاری پورت میکرو USB شارژ می گردد.

این گوشی در رنگ های مشکی و آبی عرضه خواهد شد. هواوی برای رقابت با Realme و شیائومی، قیمت بسیار خوبی را هم برای این گوشی در نظر گرفته است. قیمت این دستگاه حدود 135 دلار خواهد بود که به این ترتیب یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند به حساب می آید. فروش این محصول نیز از 5 روز دیگر شروع می گردد. امیدواریم این محصول مقرون به صرفه، راه خود را به بازار کشور ما نیز باز کند. شما درباره هواوی Y6 Pro 2019 چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 150

به "هواوی Y6 Pro 2019 در فیلیپین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی Y6 Pro 2019 در فیلیپین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید